رضايت كامل كاروان اسكي كشورمان از ميزباني سوچي در المپيك زمستاني:

اسكي بازان ايراني آماده براي شكستن ركورد

كاروان اسكي كشورمان عليرغم وجود برخي ناهماهنگي ها در ابتداي ورود به دهكده بازي هاي المپيك زمستاني سوچي از ميزباني روس ها رضايت كامل دارد.

به گزارش خبرنگار  ورزشي باشگاه خبرنگاران ،سرانجام پس از روزها  تلاش در ليگ هاي بين المللي اسكي ، 5 سهميه المپيكي كشورمان در بيست و دومين دوره المپيك زمستاني مشخص شدند و كاروان كشورمان به سوچي اعزام شد تا دهمين تجربه خود را در اين رقابت ها محك بزند.

رقابتي كه برترين هاي سراسر دنيا را در خود جاي داده است و حتي حفظ ركورد هاي قبلي در آن بسيار دشوار است اما نمايندگان اسكي كشورمان اميد و انگيزه زيادي براي ارتقاي جايگاه خود دارد.












 
 
 
پيام نظر مدير روابط عمومي فدراسيون اسكي كه براي سومين بار است به عنوان خبرنگار اين رقابتها را تجربه مي كند ميزباني المپيك زمستاني سوچي را يكي از بزرگترين ميزباني هاي تاريخ المپيك مي داند.البته به عقيده وي برخي ناهماهنگي ها نيز به خصوص در روزهاي ابتدايي ورود كاروان اعزامي كشورمان به دهكده بازي ها رخ داد.
 
علت عدم شركت در مسابقات سرعتي اسكي صحرانوردي چه بود؟
 
در حالي كه كميته برگزاري مسابقات المپيك اجازه انتخاب 2 رشته استقامتي و سرعتي را براي اسكي بازان ايراني داده بود،مصطفي مير هاشمي تصميم گرفت اسكي بازان ايران تنها در رشته استقامتي شركت كنند.
 
علت چنين تصميمي اين بود كه سرمربي المپين ها قصد دارد تا نتيجه اي همراه با ارتقا در اين دوره از المپيك كسب كنيم و اسكي بازان ايران تسلط بيشتري روي بخش استقامتي نسبت به سرعتي دارند و بنابراين در رشته 10 كيلومتر و 15 كيلومتر اسكي مي كنند.
فرزانه رضا سلطاني و سيد ستار صيد دو نماينده اسكي صحرانوردي در المپيك زمستاني سوچي هستند.
 

 
وضعيت اسكان و تغذيه كاروان اسكي در سوچي
 
پيام نظر مي گويد:وضعيت اسكي بازان ايران در سوچي بسيار عالي است.اسكي بازان كشورمان در يك طبقه از آپارتمان محل اسكان ورزشكاران حضور دارند.همچنين غذاي حلال مناسب با ذائقه ايراني ها در سوچي موجود است و در اين خصوص هيچ مشكلي مشاهده نمي شود.
 
 


رفت و آمد ورزشكاران با ماشين پلمپ شده
 
وضعيت تمرينات و رفت و آمد ورزشكاران نيز در سوچي بسيار مطلوب است.البته آنچه در اين دوره از المپيك بسيار پررنگ تر است مسائل امنيتي مي باشد.به عنوان مثال ماشين ورزشكاران به محض سوار شدن آنها به صورت كامل پلمپ مي شود تا آنها در شرايط كاملا امنيتي به محل تمرينات برسند.
 
المپيك 2014 سوچي با توريست نسبتا كمتر
 
نظر كه سابقه حضور در 2 المپيك قبلي را نيز داشته است معتقد است توريست ها در اين دوره از مسابقات نسبت به ادوار گذشته كمتر است:علاوه بر مسائل شديد امنيتي كه يكي از تفاوت هاي اين دوره از المپيك زمستاني با ساير دوره هاست،شمار توريست ها نيز در سوچي كمتر از ادوار قبلي است.
البته شايد بتوان اين قضيه را به اولين ميزباني روسيه مربوط دانست.طبيعي است كه ميزباني در يك كشور اروپايي با استقبال بيشتري از جانب علاقه مندان و توريست ها همراه خواهد بود.
 


هواي سوچي آفتابي/برف سوچي عالي
 
هواي سوچي در همين هفته ابتدايي بازي ها بسيار عالي است.هم از لحاظ درجه هوا و هم آفتابي بودن اين بندر محل مناسب و رويايي براي برگزاري رقابت هاي زمستاني شده است.
 
برف پيست هاي تمريني سوچي نيز بسيار عالي است و اسكي بازان تمام تمرينات خود را به كار مي بندند تا بهترين عملكرد را در اين بازي ها داشته باشند.
 
فرصت زياد نمايندگان آلپاين براي تمرين بيشتر در سوچي
 
يكي از شانس هاي خوب ما در اين دوره از بازي ها برنامه مسابقات براي رشته آلپاين است.اسكي بازان كشورمان در رشته آلپاين فرصت خوبي دارند تا در برف سوچي تمرين كنند.
رقابت هاي آن ها در روزهاي پاياني اين دوره از المپيك اس و حدود 10 روز تمرين مي تواند آنها را آماده تر كند.

برچسب ها: اسکی ، المپیک ، سوچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار