قم/

سختی‌ها و مشکلات، انقلاب را آبدیده کرده است

وزیر کشور در قم گفت: سختی‌ها و مشکلات، انقلاب را آبدیده کرده است و ایجاد یک حکومت مبتنی بر ارزش‌های دینی، در بعد زمانی قرن ۲۱ که قدرت کامل از نظر فناوری و تمدنی دست غرب است، سختی بسیاری دارد اما متعهد به انجام آن هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عبدالرضا رحمانی فضلی که در جلسه شورای اداری استان قم سخن می‌گفت، ضمن تقدیر از مدیران زحمتکش و ایثارگر قم، اظهار کرد: اداره استان قم، برای مدیران ثواب و حسن به دنبال داشته و این فعالیت شما، جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر کشور افزود: دهه فجر یادآور ایام فجر انقلاب اسلامی، عبرت آموزی و تجربه آموزی و تعیین مسیر آینده و برنامه‌ریزی مبتنی بر تجربه‌های قبلی برای آینده است، اگر بخواهیم خاطرات تاریخی را نقل کنیم، باید خود را در آن ظرف مکانی و زمانی قرار دهیم تا بتوانیم مسائل تاریخی آن زمان را درک کنیم، قبل از انقلاب غربی‌ها در تمام ایران نفوذ داشتند.

وی با بیان اینکه تنها در 10 روزی که امام به ایران آمد، آن رژیم از هم پاشید و فرو ریخت، خاطرنشان کرد: چه کسی فکر می‌کرد ما در جنگ تحمیلی پیروز شویم، در مرحله قبلی نیز کسی فکر نمی‌کرد که رژیم شاه دچار فروپاشی شود، جسورترین احزاب سیاسی به دنبال درگیری‌های مسلحانه طولانی مدت و در نهایت به فکر اصلاح قانون اساسی بودند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: وقایع بعد از انقلاب در استان‌های مرزی، سنگربندی در دانشگاه‌ها و دنبال کردن انحلال ارتش، تنها با مقاومت امام راحل خنثی شد و درشرایطی که امکان استفاده از امکانات نظامی خود را نداشتیم، مورد حمله قرار گرفتیم.

وزیر کشور با اشاره به گرامی داشت دهه فجر، خاطرنشان کرد: گرامی داشت دهه مبارکه فجر به این خاطر است که خود را محک بزنیم که آیا اخلاص و ایمان لازم را داریم و ولی زمان را اطاعت می‌کنیم و به امام زمان(عج) ارادت داریم یا اینکه منافع شخصی و حزبی را ترجیح می‌دهیم.

وی تصریح کرد: باید همواره خودمان را آماده کار بدانیم زیرا انقلاب نکردیم که سختی نکشیم، البته سختی‌ای که ناشی از ضعف مدیریت و بی تدبیری باشد، محکوم است اما اصالت سختی کشیدن را همچنان ادامه می‌دهیم زیرا کلمه سختی، کلمه‌ای مقدس است زیرا این‌ها آزمون‌های الهی هستند.

رحمانی فضلی افزود: سختی‌ها و مشکلات، انقلاب را آبدیده کرده است و ایجاد یک حکومت مبتنی بر ارزش‌های دینی، در بعد زمانی قرن 21 که قدرت کامل از نظر فناوری و تمدنی دست غرب است، سختی بسیاری دارد اما متعهد به انجام آن هستیم، در حالی که در همه کشورهای منطقه قتل و غارت و خون‌ریزی است و ملت ایران سی و پنجمین سال را با عزت در حال جشن گرفتن است.

وزیر کشور با اشاره به این که مدیران استان باید به رضایتمندی مردم توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعتمان ما هستند و صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند، رضایتمندی آن‌ها اگر مبتنی بر کارآمدی باشد، سبب افزایش قدرت ملی می‌شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: مدیران نگویند که موانع نمی‌گذارد کار کنیم در حالی که مدیر نباید چنین چیزی بگوید و باید کارهای خود را انجام دهد./ش/ن
برچسب ها: قم ، وزیر ، کشور ، رحمانی ، فضلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.