از سوی انتشارات سروش؛

سروش سه کتاب داستان کودک و نوجوان منتشر کرد

انتشارات سروش همزمان با دهه فجر سه کتاب داستان را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب های "روباه فراری" نوشته یوری کووال و با ترجمه مهدی ضرغامیان، " چند تا دوست؟" نوشته مجید راستی و تصویرگری میترا عبداللهی و کتاب " به دنبال وقت" نوشته ولادیمیر اسکوتینا و ترجمه آذر رضایی به دلیل استقبال از سوی خوانندگان برای چندمین بار از سوی این انتشارات تجدید چاپ شدند.



در کتاب " چند تا دوست" نویسنده دنیای حیوانات را در قالب داستانی شیرین در مورد سنجاب کوچکی که قصد دارد تعداد دوستان خود را به دست آورد ، برای کودکان به تصویر می‌کشد.

کتاب " به دنبال وقت" قصه دختری به نام کرین را روایت می کند. کرین از اینکه پدر ومادرها وقتی برای گفتن قصه ندارند بسیار ناراحت است. روزی او به مادرش می گوید که چرا بزرگتر ها هیچ گاه وقت ندارند؟ و مادر به او جواب می دهد که وقت هیولایی است که به سرعت در حال حرکت است. کرین با شنیدن این حرف سعی می کند این هیولا را پیدا کرده و به او بگوید که از حرکت کردن بایستد و در این مسیر ماجراهای جذابی برای او اتفاق می افتد که می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد.

قصه زیبای " روباه فراری" نوشته یوری کووال از جمله کتاب هایی است که به زبان های روسی، آلمانی و فرانسوی ترجمه شده و یکی از کتاب های جذاب و خواندنی برای گروه سنی نوجوانان می باشد. در این کتاب قصه روباه آبی رنگ کوچکی به نام ناپلئون روایت می شود که در یک مرزعه تربیت و نگهداری از روباه ها زندگی می کند. او که بسیار دوست دارد دنیای بیرون از قفس را تجربه کند روزی برحسب اتفاق نگهبان در قفس این روباه کوچک را باز می گذارد و این باعث می شود که ناپلئون به اتفاق یک روباه دیگر مزرعه را ترک کنند. مواجه آنان با دنیای بیرون اتفاقات جالبی را برای آن دو رقم میزند که طبیعتا خواندن آن برای نوجوانان نیز می تواند بسیار جذاب باشد.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری انتشارات سروش به نشانی خیابان مطهری، نرسیده به خیابان مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند .
همچنین مرکز پخش پکتا ( نماینده انحصاری پخش آثار انتشارات سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، جنب فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۹۷۳۲۰۳ ( ۲۰ خط) آماده عرضه کلی و جزئی این کتاب به علاقمندان است .

فروش اینترنتی کتاب نیز از طریق سایت انتشارات سروش به نشانی: http://soroushpublishingco.ir   امکان پذیر است.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: کتاب ، سروش ، انتشارات ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.