نامه تکان دهنده به "نیویورک تایمز"/تجاوزی بی‌شرمانه به نام "محبت پدری"+ عکس

در پی افشا گری تکان دهنده دختر خوانده " وودی آلن " بازیگر و کارگردان معروف هالیوودی در یکی از روزنامه‌های آمریکا پرده از دوران سیاه کودکی‌اش برداشته شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو نیوز، " دیلن فارو " دختر خوانده " وودی آلن " در نامه‌ای علنی به طور رسمی اعلام داشت که فیلمساز و چهره نام آشنایی هالیوودی هفت سالگی وی را مورد تعرض جنسی قرار داده است.

دیلن فارو 25 ساله در نامه‌ای که در نیویورک تامیز چاپ شده است، از رنج و فشار روحی و روانی که در طول این سال‌ها کشیده است می‌نویسد.

به گفته وی به نقل از این خبرگزاری پدر خوانده وی تعرض جنسی به وی را نوعی محبت پدرانه نسبت به دختر می‌داند و با این رفتار فریبکارانه‌اش به دفعات موجب فریب دادن دختر خوانده‌اش می‌شد.

دیلن فارو در ادامه نامه منتشر شده از طریق وبلاگ نیویورک تایمز این طور ادامه داد: نا پدری در آن سال‌ها حتی خواهر خواند‌ه‌ام را نیز در مقابل من مورد تعارض جنسی قرار می‌داد تا به من ثابت کند رفتارش با تمامی فرزندانش یکسان است.

پس از اطلاع مادرم از وقایع رخ داده، منجر به طلاق گرفتن وی شد و از آلن نیز شکایت کرد. وی با تبرئه شدن توانست چهره مخوف خودش را پنهان نگه دارد.

وی همچنین با خواهر خوانده‌ام ازدواج کرد. پس از گذشت سال‌ها با این که جلسات مشاوره زیادی رفته‌ام اما هنوز نمی‌توانم خاطرات تلخ گذشته را فراموش کنم و هنگامی که تصویر ناپدری‌ام را روی صفحه تلویزیون و یا پرده سینما می‌بینم، ناخواسته از ترس به گوشه‌ای پناه می‌برم و گریه می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار