مسابقات هندبال مردان آسیا- بحرین؛

مصاف ایران و قطر در نیمه نهایی/ تلاش ملی‌پوشان برای ایستادن روی سکو

دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و قطر امروز ساعت 17 در سالن خلیفه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ملی‌پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات هندبال جام ملت‌های‌ آسیا امروز راس ساعت 17 به مصاف تیم پر قدرت قطر می‌روند و این در حالی است که طبق قرعه کشی این دیدار باید راس ساعت 19:30 صورت می‌گیرد که کنفدراسیون ‌هندبال آسیا با ارسال ایمیل تغییر ساعت این بازی را به فدراسیون کشورمان اعلام کرده است.
 
در ادامه گزارش آمده است: تیم ملی هندبال‌ ایران که در بازی روز 12 بهمن مقابل بحرینی‌ها خوب درخشیدند و با نتیجه 30 بر30 به دور بعد صعود کردند و علاوه بر اینکه برای نخستین بار طعم حضور در رقابت‌های جام جهانی را خواهند چشید‌ با تلاش مضاعف و قابلیت ‌های خوبی که در این بازیکنان وجود دارد می‌توانند روی سکو‌ بایستند.
 
 بر اساس این گزارش: تیم ملی هندبال‌ قطر از تیم‌های قدرتمند قاره کهن است که از بازیکنان اروپائی استفاده می‌کنند و ملی‌پوشان  ایران بازی دشواری مقابل این حریف خواهند داشت که امیدواریم آنها بتوانند از قطر نتیجه بگیرند و  روند رو به جلوئی‌ را که دارند ادامه دهند.
 
این گزارش تاکید می‌کند: با صعود چهار تیم ایران، بحر‌ین، قطر و امار‌ات متحده عربی به نیمه نهایی امروز ابتدا تیم‌های ملی ایران و قطر رو ‌دروی هم می‌ایستند و سپس تیم‌های بحرین‌ و ‌امارات راس ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند.

گزارش دیگری می‌افزاید: برنده دیدار‌های امروز بازی فینال را روز 17 بهمن برگزار خواهند کرد و در همین روز تیمهای بازنده نیز رودر روی هم قرار می‌گیرند تا رتبه آنها در این مسابقات معلوم شود. 

گزارش دیگری عنوان کرد: ملی‌پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی بازیهای قابل قبولی از خود ارائه کردند و با سه تساوی ودو برد به نیمه نهایی رسیدند در این رافائل ‌کاستلو سر‌مربی تیم ملی ایران بعد از بازی مقابل بحرین در یک نشست خبری گفته است هدف ما صعود به مسابقات جهانی بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست یابیم خوشحالم که به این هدف رسیدیم. 

در پایان گزارش خاطر نشان می‌شود: تیم ملی هند بال کشورمان قبل از اعزام به رقابتهای جام ملتهای آسیا با برگزاری نزدیک به ده اردو تدارکاتی و دو دیدار دوستانه با تیم ملی هند بال ترکیه و شرکت در تور‌نمنت بین‌المللی قطر راهی این رقابتها شد و خوشبختانه نتایج خوبی هم تاکنون گرفته است و ما و همه مردم ایران برای این غیور مردان و شجاع کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم در نیمه نهایی و فینال هم بدرخشند و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورند. 

انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: ایران ، مصاف ، سکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار