نکسوس ۱۲دستگاهی با رابط کاربری اندروید ۴.۵، ظاهری زیبا و اسنپ دراگون ۲۰۰۰ ساخته شرکت گوگل است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛درحالیکه تبلت های جدید نکسوس ۸ و نکسوس ۱۰ (نسخه جدید) هنوز معرفی نشده اند، طرحی از تبلت ۱۲ اینچی گوگل با نام نکسوس ۱۲ منتشر شده که در ادامه مشاهده می کنید.

This-Nexus-12-Concept-Looks-Awesome-Has-Cool-New-Android-4-5-UI-423159-2



اخیرا شاهد خبرها و شایعاتی بودیم که براساس آن اعلام شد خط تولید دستگاههای نکسوس گوگل قطع و تولید نسخه های Play Edition محصولات مختلف بجای آنها ادامه پیدا می کند. حتی فروش موتورولا به لنوو باعث شد تا عده ای به این موضوع فکر کنند که گوگل علاقه ای به فعالیت در بخش سخت افزار ندارد.


از این موضوع که بگذریم، TechnoToast یکی از کاربران DeviantArt قدمی به جلو گذاشته و نشان میدهد که نکسوس ۱۲ گوگل چگونه می تواند باشد. برروی این دستگاه، سیستم عامل اندروید ۴.۵ به همراه یک رابط کاربری جدید قرار دارد. بدنه این دستگاه از جنس فولاد ضد زنگ و صفحه نمایش آن دارای حاشیه بسیار کم است.

This-Nexus-12-Concept-Looks-Awesome-Has-Cool-New-Android-4-5-UI-423159-3

صفحه نمایش ۱۲ اینچی super AMOLED با رزولوشن ۵K (رزولوشن ۵۱۲۰ در ۲۷۰۰ پیکسل) با پوششی از یاقوت و چگالی پیکسلی ۳۸۲ ppi، پروسسور ۸ هسته ای ۳.۴ گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 2000، رمی ۶ گیگابایتی و یک باتری ۸۰۰۰ mAh از جمله مشخصات این تبلت ۱۲ اینچی است. دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی invis و دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی ۸K از دیگر ویژگی های آن می باشد. نکته جالب این طرح وجود ۴ سیستم عامل Android 4.5, Windows RT, Chrome و Ubuntu (مولتی بوت) برروی آن است که کاربر براساس نیاز خود از آنها استفاده می کند.

البته این کانسپت بسیار رویایی می باشد، اما شاید به مرور زمان شاهد ورود چنین دستگاههایی با این مشخصات به بازار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mdiefn
۱۳:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
عمرا همچین چیزی بتونه درس کنه!!؟
آخرین اخبار