اسماعیل پور:

قصد داشتم در جام تختی کشتی بگیرم اما سرما خوردگی اجازه نداد

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2013 بوداپست گفت:با صلاحدید کادر فنی تیم ملی قرار بود در مسابقات جام تختی کشتی بگیرم اما سرماخوردگی شدید مانع از این کار شد.

مسعود اسماعیل پور درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:چند روزی است که به دلیل بیماری آنفولانزا در تمرینات تیم ملی شرکت نمی کنم و با نظر پزشک استراحت مطلق دارم.

وی با اشاره به مسابقات جام جهان پهلوان تختی تصریح کرد:با نظر کادر فنی قرار بود در جام تختی کشتی بگیرم اما مشکل بیماری مانع از این شد تا در تمرینات شرکت کنم و به همین دلیل به این مسابقات نمی رسم.

وی اضافه کرد:هم اکنون بدنم بی حال است و توانایی حضور در مسابقات جام تختی را ندارم وگرنه علاوه بر نظر کادر فنی خودم نیز برای آنکه بدنم در شرایط مسابقه قرار بگیرد خیلی دوست داشتم در این رقابتها روی تشک حاضر شوم.

اسماعیل پور در ادامه عنوان کرد:از کادر فنی تیم ملی و مردم عزیزم به دلیل آنکه نتوانستم در مسابقات جام جهان پهلوان تختی کشتی بیگرم خیلی عذر خواهی می کنم و قول می دهم در رقابتهای پیش رو جبران کنم.

دارنده چندین مدال رنگارنگ در آسیا خاطرنشان کرد:طبق برنامه قرار است نیمه سوم اسفند ماه مسابقات جام جهانی برگزار شود به همین منظور به محض مهیا شدن وضعیت جسمانی ام تمریناتم را طوری دنبال خواهم کرد که در این رقابتها بهترین کشتی ها را بگیرم.

سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی روزهای 17 و18 بهمن ماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسماعیل پور ، کشتی ، تختی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار