درودگر: رفتن بازیکنان کلیدی تیم ملی به کشورهای عربی غیرطبیعی است

درودگر کارشناس فوتبال گفت: کشورهایی که از صعود ایران به جام جهانی خرسند نیستند و از وضعیت مالی فوتبال خبر دارند بازیکنان کلیدی تیم ملی را از لیگ کشورمان خارج می‌کنند تا به تیم ملی صدمه می‌زنند.

درودگر کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد رفتن بازیکنان به کشورهای عربی بیان کرد: این عملکرد بسیار نامناسب است که باید اهالی فوتبال را دچار شک و تردید کند، از وضعیت پیش آمده نگران هستم زیرا غیرطبیعی است باشگاههایی که از صعود ما به جام جهانی خرسند نیستند و شرایط مالی کشور را می‌دانند، از این وضعیت به نحو احسنت استفاده می‌کنند تا به فوتبال کشور صدمه بزنند.

درودگر در ادامه اظهار داشت: رفتن بازیکنان کلیدی تیم ملی و باشگاههای صدرنشین لیگ در این برهه زمانی باید به دقت بررسی شود، زمانی که این بازیکنان از باشگاهها به دلیل مشکلات مالی به باشگاههای کشورهای عربی می‌روند باعث لغو اردوی تیم ملی و زیاد شدن حاشیه‌ها و از بین رفتن آرامش بازیکنان تیم ملی می‌شود، درست است مشکلات مالی همیشه وجود داشته و بازیکنان از خود بردباری نشان داده‌اند تا موجب ثبات کیان کشور و حضور قدرتمند کشور در مسابقات باشند. این بازیکنان نباید به این مسائل دامن بزنند و ما کارشناسان باید این احساس خطر را به بازیکنان بشناسانیم.

درودگر در مورد رابطه با مدیران باشگاهها و مشکلات پیش آمده اظهار داشت: برخی مدیران تجربه چندانی ندارند و قراردادی یکطرفه به نفع بازیکنان می‌بندند، منظور بنده این نیست که قراردادها به سود باشگاهها فقط باشد بلکه باید منافع هر دو طرف رعایت شود، البته علت اصلی درآمدزا نبودن باشگاهها می‌باشد وقتی درآمدزا نیستند چگونه می‌توانند نقدینگی داشته باشند، همانطور که همه شنیده‌ایم رییس کمیته انضباطی بارها اعلام کرده اگر بخواهیم باشگاههای بدهکار را بخواهیم، لیگ تعطیل خواهد شد.

کارشناس فوتبال در خاتمه گفت: زمانی که ما مدیران در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر قرار می‌گیریم و برای اینکه بتوانیم بازیکن قوی در اختیار بگیریم تا بتوانیم جوابگوی طرفداران باشیم همچنین مسائلی را به وجود می‌آوریم و قراردادی می‌بندیم که بالاتر از بودجه باشگاهها است، مدیران باید با یکدیگر هماهنگ باشند و نخواهند در هر صورتی بخواهند بازیکن در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نگران ، غیرطبیعی ، صعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار