ساری /

جریان آب شرب در رامسر با استفاده از سد میجران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: جریان آب شرب در رامسر با بهره‌گیری از سد میجران در این شهرستان امکان‌پذیر است.

محمد ابراهیم یخکشی امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، با اعلام اینکه از ساعات اولیه بحران برف در غرب مازندران اکیپ‌های امدادرسانی در منطقه حاضر بودند، اظهار داشت: تمام امکاناتی که در طرح‌های در دست اجرا غرب مازندران وجود دارد، در اختیار کمک‌رسانی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه طرح کانال انتقال آب چالوس در اختیار قرارگاه خاتم‌النبیا قرار دارد و این پیمانکار تجهیزات ماشینی خود را برای امداد رسانی مصروف کرده است، افزود: سیستم بازگشایی معابر و برف‌روبی با ماشین آلات آب منطقه‌ای مازندران نیز انجام می‌شود.

یخکشی به بحث تامین آب شرب مردم غرب مازندران اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان رامسر با توجه به قطع برق به موازات آن با قطعی آب نیز مواجه بودیم که کمک‌های اولیه را از سد میجران این شهرستان برای مردم منطقه با بهره‌گیری از تصفیه‌خانه‌ای که در رامسر احداث شد، استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه تمام نیروهای اداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران برای امدادرسانی در اسرع وقت بسیج شده و در منطقه حضوری منسجم دارند، تصریح کرد: هدف ما رفع مشکلات مردم به ویژه بهره‌مندی از آب شرب است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای مازندران به بحث مطالعه پایه منابع آب در مازندران به ویژه غرب استان اشاره کرد و یادآور شد: با استفاده از جمع‌آوری داده‌های ایستگاه برف‌سنجی، آب و هواشناسی در منطقه برنامه‌ریزی منابع آب، آب منطقه‌ای دقیق‌تر انجام می‌شود./ش ک

انتهای پیام ///

برچسب ها: آب ، رامسر ، میجران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.