تکرار/بدرقه تلخ با طعم زمستانی سوچی؛

دست خالی بروید،‌ دست پر برگردید ، معقول‌ترین توقع!

تیم ملی اسکی آلپاین کشورمان نیز روز گذشته عازم سوچی روسیه می‌شود تا در المپیک زمستانی شرکت کند، هر چند به نظر نمی‌رسد بدرقه خوبی از آنها شده باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در آستانه بیست و دومین دوره المپیک زمستانی سوچی برخی مراسم که بیشتر جنبه نمایشی داشت برای بدرقه اسکی‌بازان برگزار شد.

برخی از مسئولان تدارک برنامه‌ها، به یکباره تغییر جهت دادند و در آستانه حساس‌ترین رقابت‌های پیش رو، یار‌های قدیمی خود در رسانه‌ را از دست دادند. اشتباهی که به ضرر آنها تمام خواهد شد نه رسانه!

دو روز پیش هم که مراسم بدرقه از آلپاینی‌ها در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و حتی در انتخاب پوشش تصویری و مکتوب این مراسم سلیقه‌ای برخورد شد و در انتها هدیه فدراسیون با دست وزیر به اسکی‌بازان داده شد.

**پول کمتر از دو جفت اسکی در آستانه حساس‌ترین رقابت پیش رو!

طبل‌های توخالی که به نظر نمی‌رسد آتش انتقادات و گله‌های شدید مالی اسکی‌بازان را خاموش کند.

در این میان شاید وزیر ورزش به نکته خوبی اشاره کرد که المپیک زمستانی با المپیک تابستانی تفاوتی ندارد. اما باید این را هم مد نظر داشت که امکان کسب سهیمه و حتی مدال در المپیک تابستانی به مراتب آسانتر از المپیک زمستانی است.

وقتی ستار صید از عدم شرکت در مسابقات بین المللی ورلدکاپ به دلیل کمبود بودجه فدراسیون گله کرد، زنگ هشدارهایی که سالهاست به صدا در می‌آید دوباره به گوش رسید.

جامعه اسکی امیدوار است با حضور ناصر طالبی سرپرست جدید این فدراسیون و حضورش در وزارت ورزش ریشه برخی مشکلات در اسکی زده شود. اما در حال حاضر اساس مشکل اسکی‌بازان مسائل مادی است. تا جایی که حتی به گوش می‌رسد برخی از ملی‌پوشان اگر شرایط به همین منوال پیش برود در آینده‌ای نزدیک اسکی را کنار بگذارند و این هشداری جدی به مسئولانی است که می‌تواند کمک کنند و نمی‌کنند.

اسکی ورزش پرخرجی است باید قبول کنیم که حمایت‌ها از این رشته نه تنها نباید از سایر رشته‌های ورزشی کمتر باشد بلکه در خور همین قیمت بالای تجهیزات و لوازم اسکی حمایت‌ها نیز باید به مراتب بهتر و بیشتر باشد.

در روزهایی که تلاش‌های زیادی هم در فدراسیون اسکی برای پیشبرد برنامه‌ها صورت میگیرد برخی شیطنت‌ها که ما از آن تحت عنوان اشتباهات نام می‌بریم به چشم می‌خورد اما نباید زحمات برخی دیگر را به پای این‌ها نوشت.

ما به عنوان رسانه‌ای که  رسالت خود را فراموش نکرده‌ایم، هم‌چنان درآستانه آغاز المپیک زمستانی از تیم‌های ملی اسکی و ورزشکارانش حمایت می‌کنیم و چشم بر حواشی می‌بندیم.

مهم رکورد‌هایی است که شکسته شوند و مهم انعکاسی است که از این ورزشکاران خاموش می‌دهیم.

ورزشکارانی که با تلاش آنها بولتن رزومه فدراسیون‌ها پر می‌شود.

گرچه علیرغم تلاش‌ها و حضور تقریباً چشمگیر اسپانسر‌ها در این رشته بدرقه خوبی از اسکی‌بازان المپیکی نشد اما حداقل انتظار‌ها این است که پس از بازگشت آنها در فرصتی مناسب استقبال خوبی را از جانب مسئولان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اسکی ، سوچی ، آلپاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار