حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگوبا باشگاه خبرنگاران:

"انقلاب اسلامی" هویت پوشالی ابرقدرت‌ها را شکست/جنبش "وال‌استریت" نتیجه صدور انقلاب به جهانیان بود

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود، به طوری که در گذشته اخم ابرقدرت‌ها کشورهای دیگر را به خشوع وا می‌داشت، اما امروز ابهت قدرت‌های غربی و شرقی به وسیله انقلاب اسلامی شکسته شد.

"حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه قدرت شمارش دستاوردهای انقلاب اسلامی وجود ندارد، اظهار داشت: شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بود، به طوری که در گذشته اخم ابرقدرت‌ها کشورهای دیگر را به خشوع وا می‌داشت، اما امروز ابهت قدرت‌های غربی و شرقی به وسیله انقلاب اسلامی شکسته شد.  

حجت الاسلام ابراهیمی صف آرایی کشور‌ها مقابل آمریکا به عنوان استکبار جهانی را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه انتقال وحشت از حوزه مظلومین به حوزه مستکبرین منتقل شده است و جهان مظلومین جرات ارائه الگویی از نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابل قدرت‌های بزرگی چون آمریکا را پیدا کرده‌اند.
 
وی همچنین به بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه اشاره کرد و افزود: همگرایی امت اسلامی در کلیات مسائل به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته که نمود آن بیداری اسلامی به عنوان دستاورد بزرگ منطقه است.   
 
حجت الاسلام ابراهیمی جنبش وال استریت را دلیل صدور انقلاب به جهان و دفاع از مستضعفان عنوان و تصریح کرد: این مهم نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی حتی در قلب آمریکا به جنبش درآمده است و این نهضت هنوز ادامه دارد.   
 
عضو جامعه روحانیت مبارز به مسئله فلسطین و مردم مظلوم آن اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را که به دست فراموشی بود، جان تازه‌ای بخشید و امروزه مردم فلسطین از حقوق خود دفاع می‌کنند و مستکبرین در مقابل جهانی سازی دفاع از آرمان فلسطین نمی‌توانند مقابله کنند.   
 
وی با اشاره به سفر خود به واتیکان طی یک سال گذشته، بیان داشت: وجود اخلاق و معنویت در جامعه امروزی ادامه داد: در این دیدار همه بدون استثناء از معنویت و افزایش آن در جامعه صحبت می‌کردند و این چیزی است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفته است.   
 
حجت الاسلام ابراهیمی زنده شدن روح ایثار و از خودگذشتگی، بینش روح سیاسی جامعه، مردم سالاری دینی، استقلال سیاسی، عزت ایران و ایرانی، قطع کردن دست مستشاران بیگانه را از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: حکومت طاغوتیان در حوزه سیاسی بساط خود را جمع کرد و امروزه جوامعی که به وسیله شاه اداره می‌شوند، چاره‌ای جز این ندارند که ادای دمکراسی را درآورند، اما در کشور ما رهبر با یک واسطه از سوی مردم انتخاب می‌شود.   
 
وی همچنین به تاسیس حکومت اسلامی در پی مجازات جنایتکاران طاغوتی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی بی‌بدیلی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به تصویب و تائید ملت رسید، شکل‌گیری نهادهای مختلف، روی کار آمدن مسئولین مردمی، هماهنگی دولت و ملت، تجدید حیات اسلام و به حاشیه راندن سکولاریسم در جامعه امروزه به مدد مبنای نظام جمهوری اسلامی و حکومت شکل گرفته است.   
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به رشد علمی در کشور تصریح کرد: امروزه به دلیل وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه صنعت، راه سازی، سدسازی، نانو، سلول‌های بنیادی و هسته‌ای در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در منطقه اول هستیم، در حالیکه قبل از انقلاب دانشجویان سراسر کشور ما ۱۴۰ هزار نفر بودند، امروزه ۴ میلیون دانشجو داریم.   
 
حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کشور بر مبنای ولایت فقیه اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: همه فعالان سیاسی و مسئولان نظام علاقمند به این نظام مقدس بوده و ادیان مختلف در کنار یکدیگر با کمال آرامش فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار