هفته آینده در تهران برگزار می شود:

سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور و پله برقی خاورمیانه

سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه صنعت آسانسور خاورمیانه محسوب می شود، از تاريخ 16 تا 19 بهمن ماه با حضور چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور،پله برقی و بالابرها؛ در این نمایشگاه دویست شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای کره جنوبی، ترکیه ، هند ، امارات متحده عربی ، ایتالیا ، اوکراین ، چین و آلمان،جدید ترین و نوین ترین تولیدات و فناوری های نوین این صنعت را ارائه و به نمایش عموم خواهند گذاشت .

در سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات، تجهیزات و لوازم جانبی، انواع آسانسور ساختمان های اداری، مجتمع های تجاری و مسکونی، آسانسورهای نمای شیشه ای، انواع پله های برقی شهری و مراکز تجاری، پله های برقی ریلی، تابلوهای فرمان، نصب و راه اندازی، تجهیزات آسانسور هیدرولیک، کابین و درب طبقات، درب لولائی، پانل احضار، کفشک های فلزی، انواع طناب های فولادی، سیم بکسل، تسمه پروانه ها صنعتی، سنگ های مصنوعی کف آسانسورها ، ورق های استیل کابین ، انواع جک های هیدرولیک، موتور گیرلس و دیگرصنایع و تجهیزات وابسته ، ارائه خواهد شد.

سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته نسبت به دوره قبلی (سال گذشته) از نظر تعداد مشارکت کنندگان داخلی و خارجی 70 درصد و از نظر فضای نمایشگاهی 65 درصد رشد یافته است.

قرار است درحاشیه برپائی سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته؛چند کارگاه آموزشی نیز برگزار شود .

مدیر برگزاری سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقی و بالابرها گفت:این نمایشگاه در فضائی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع و همچنین فضای باز محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

علیرضا آموخته افزود: به‌کارگیری و استفاده از آسانسورهای نسل جدید دارای استاندارد بین المللی، آشنائی تولیدکنندگان داخلی با نوین ترین تکنولوژی های روز این صنعت، درگیرکردن دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با صنعت تولید آسانسور و پله برقی، توجه به تولید و استفاده از آسانسورها و پله برقی های با مصرف حداقل انرژی و توجه به تولید داخلی، مهمترین اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنایع آسانسور، پله برقی، بالابرها و قطعات وابسته است.
وی با بیان اینکه در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیئت تجاری و بازرگانی خارجی از آن بازدید خواهند کرد، گفت : در سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقي، بالابرها، نقاله ها و قطعات و صنایع وابسته علاوه قطعات و تجهیزات ؛ مراکز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی و نشریات تخصصی این حوزه نیز حضور موثری خواهند داشت.

آموخته اضافه کرد: رشد و توسعه صنعت ساختمان و بهره گيري از تكنولوژي هاي نوين در اين صنعت ، موجب شده تا صنايع مرتبط با اين بخش نيز روند توسعه و رشد خود را طي و همسو با تحولات ايجاد شده در جهت رفع نيازهاي موجود حركت کنند.

مدیر برگزاری سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقی و بالابرها ، در ادامه به اهمیت این صنعت اشاره کرد و گفت : در سال های اخیری صنعت آسانسورسازی بویژه بخش کابین و تجهیزات کابین سازی در کشور به خوبی مورد توجه واقع شده و پیشرفت های قابل توجه ای در زمینه ساخت آسانسور صورت گرفته است.
آموخته خاطر نشان کرد: صنعت آسانسور، پله برقي و صنايع بالابر از جمله صنايع اي است كه موجب روانسازي و مصرف حداقل انرژي و زمان در حمل و نقل و جابجايي انسان و اجسام مي شود و رشد انبوه سازي و بلند مرتبه سازي در دنیای امروز ، نياز به صنعت آسانسور و پله برقي را افزايش داده است.

مدیر برگزاری سومين نمايشگاه بين المللي صنايع آسانسور، پله برقی و بالابرها افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته برای سال های آینده ، پیش بینی می کنیم در آینده، تهران به یکی از قطب های نمایشگاهی صنعت آسانسور و پله برقی منطقه ای جهان تبدیل شود.

این نمايشگاه به همت سازمان توسعه تجارت ايران ، شركت سهامی نمايشگاههاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران و با حمايت سنديكاي صنعت آسانسور و پله برقي ايران ، انجمن تولیدکنندگان قطعات و دیگر انجمن ها و اتحادیه های مرتبط برگزار می شود.

در حال حاضر در کشور سالانه حدود 100 هزار دستگاه آسانسور و حدود یک هزار دستگاه پله برقی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت آسانسور با توجه به ظرفیت، تعدادطبقات و توقف، نوع موتور و جنس آسانسور متفاوت است اما قیمت آن از حدود 40 میلیون تومان آغاز و تا حدود دویست میلیون تومان نیز می رسد .

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای برگزاری آن ، هر روز از ساعت 9 تا 16 با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار