دبیر جشنواره تئاتر فجر و سفیر و رایزن فرهنگی فرانسه میهمان "کافه باله" شدند

"قادر آشنا" دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و سفیر و رایزن فرهنگی فرانسه، در تماشاخانه ایرانشهر میهمان نمایش "کافه باله" کار گروهی کمپانی هرم فرانسه شدند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، پیش از شروع نمایش "کافه باله" سفیر کشور فرانسه شروع به سخنرانی نمود و در پایان صحبتهای خود از برگزار کنندگان و مدیران فرهنگی و کلیه افرادی که در برپایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر تلاش کرده اند، تقدیر و تشکر کرد. در انتهای نمایش نیز محمد قدس تهیه کننده گروه فرانسوی از حضور تماشاگران تشکر و اعلام داشت با توجه به استقبال خوب دو اجرای مضاعف دیگر در روزهای پنجشنبه و جمعه در ایوان شمس خواهیم داشت.

همچنین 9 بهمن ماه نمایش "ازدواج اجباری" کاری از داریوش مودبیان به زبان فرانسوی در دو نوبت 17 و 19:30 به اجرا در آمد که با استقبال مخاطبان زیادی نیز روبرو شد.

از جمله مدیران و هنرمندان شب گذشته این نمایش ها می توان به: قادر آشنا، ابراهیم گله دارزاده، قطب الدین صادقی، فرشید ابراهیمیان، علی پویان، سروش صحت، یعقوب صدیق جمالی، عباس زارع، رضا گوران، بهناز جعفری، فرهاد تجویدی، مهرداد ابروان، سمانه زندی نژاد، مجید گیاهچی و ... نام برد.
همچنین، برونو فوچر سفیر فرانسه ، تیری ویل رایزن فرهنگی فرانسه و چند تن از کارمندان سفارت کشور فرانسه در جمهوری اسلامی ایران میهمان نمایش های تماشاخانه ایرانشهر بودند.

لازم به ذکر است، 10 بهمن ماه نمایش "زنان ایبسن - عقابی در قفس" کاری از یونی داهر از نروژ ساعت 19:30 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی و نمایش " زندگی انسان" کاری از مسعود دلخواه در دو نوبت 18 و 20:30 در سالن استاد سمندریان به اجرا درآمد/

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.