رودهن/

مصوبات گردشگری استان در آبعلی اجرا نشده است

عضو شورای اسلامی شهر آبعلی گفت:مصوبات گردشگری در استانداری تهران هنوز در شهر آبعلی منطقه ای هدف در بحث جذب توریست و گردشگر اجرایی نشده است .

غلامرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:مناطق مختلفی از استان تهران در حوزه گردشگری و توریستی کشور ثبت رسمی شده اند و شهر آبعلی هم در این چارچوب قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه مصوبات گردشگری استان در آبعلی اجرا نشده است تصریح کرد :باتوجه به تصویب چند شهر استان تهران در محدوده گردشگری و توریستی کشور هیچگونه اقدامی در راستای بازسازی و مرمت مکانهای تاریخی در شهر آبعلی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر آبعلی در ادامه این مطلب اضافه کرد:شهر آبعلی با برخورداری از مناطق بکر گردشگری مانند منابع طبیعی و پیست وهتل تاریخی این شهر از دیرینه تاریخی برخوردار است و کمپ های مطالعه شده در این راستا آماده بهره برداری می باشند .

احمدی در خاتمه اظهار داشت :استارت احداث این ساخت و ساز در حوزه گردشگری در شهر آبعلی از سال 84 زده شده است ولی بهره برداری این پروژه ها در پیچ و خم های اداری مانده است و خروجی های کارگروههای گردشگری استان تهران باید به ورود این فعالیت های عمرانی به فاز عملی شود./ش ک


برچسب ها: مصوبات ، گردشگری ، آبعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.