قم/

برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ جام فجر در قم

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری پیکارهای کیک بوکسینگ قهرمانی استان قم با عنوان جام فجر با حضور قهرمانان این رشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، جواد محمدزاده اظهار کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم در اوزان فدراسیونی در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در رده‌های سنی مختلف و با حضور برترین رزمی‌کاران قمی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این رقابت‌ها از تمام رزمی کاران فعال قم در باشگاه‌های مختلف دعوت به عمل آمده است، افزود: این پیکارها یکی از مهم‌ترین مسابقات استانی در تقویم سال جاری هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به شمار می‌رود و در چهار رده سنی به انجام خواهد رسید.

محمدزاده با اشاره به زمان برگزاری این رقابت‌ها، بیان داشت: مدعیان کسب عناوین برتر مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم از صبح روز جمعه یازدهم بهمن ماه در 42 وزن چهار رده سنی جام فجر برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با مهم دانستن حضور تیم‌ها و رزمی‌کاران باشگاه‌های مختلف استان قم در این دوره از رقابت‌ها یاد آور شد: این مسابقات را در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌کنیم و در پایان از برترین‌ها با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان تجلیل خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم ابراز کرد: قم یکی از استان‌هایی است که مهد ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود و در بین ورزش‌های رزمی مختلف اعم از تکواندو، جودو، کاراته، ووشو و چند سبک دیگر، رشته ورزشی کیک‌بوکسینگ از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی یادآور شد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی قم در رده سنی نونهالان در 11 برگزار می‌شود، ضمن اینکه رزمی‌کاران شرکت‌کننده در پیکارهای رده سنی نوجوانان مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی استان قم نیز در همین تعداد وزن با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم عنوان داشت: مسابقات رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان هر کدام در 10 وزن برگزار می‌شود و با توجه به اینکه به مراسم سومین یادواره شهدای ورزشکار قم نزدیک می‌شویم این رقابت‌ها جام شهدای ورزشکار نیز نام دارد.

برچسب ها: قم ، پیکار ، کیک ، بوکسینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.