يک تحليلگر رژیم صهیونیستی:

حماس در انتخابات آينده پيروز میدان است

یک تحلیلگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با توجه به کاهش محبوبیت محمود عباس رئیس ، هر انتخاباتی در آینده برگزار شود ، جنبش حماس در برابر فتح پیروز می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزارسی سما، یک نویسنده و تحلیلگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد با توجه به کاهش محبوبیت محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در اراضی فلسطین ، هر انتخاباتی در آینده برگزار شود ، جنبش حماس در برابر فتح پیروز خواهد شد .

"رون بن یشای" روز سه شنبه به یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی گفت محمود عباس در شرایط فعلی از محبوبیت چندانی در میان فلسطینیان برخوردار نیست .

روی بن یشای افزود:" اگر امروز انتخابات در اراضی فلسطین برگزار شود هیچ تضمینی برای پیروزی حتمی محمود عباس و جنبش فتح وجود ندارد و احتمال حماس در انتخابات اینده اکثریت آرا را کسب می کند."

نویسنده و تحلیل گر صهیونیستی در ادامه گفت کاهش محبوبیت عباس یکی از علل اصلی خودداری جنبش فتح از اجرای توافقنامه آشتی ملی با جنبش حماس در اراضی فلسطین است و با توجه به شرایط فعلی ،عباس تمایلی ندارد انتخابات جدیدی در فلسطین برگزار شود.

تحلیلگر اسرائیلی در حالی این مسایل را مطرح می کند که عزام احمد مسئول جنبش فتح در پرونده آشتی ملی فلسطین آمادگی خود را برای ورود به نوار غزه با هدف دستیابی به توافق نهایی با اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت حماس در غزه برای اجرای مفاد توافقنامه آشتی ملی فراگیر اعلام کرده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار