ساری /

بابلسر پایلوت افتتاح مسکن مهر در مازندران

فرماندار بابلسر گفت: برای دومین بار بابلسر پایلوت افتتاح مسکن مهر در مازندران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساری،سجادی در نشست بررسی افتتاح پروژه‌های دهه فجر بخش بهنمیر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی نشات گرفته از اسلام اصیل است، اظهار داشت:برنامه‌های دهه فجر باید به بهترین شکل ممکن و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال آن هستیم تا با برگزاری برنامه‌های متنوع آرمان‌ها و اهداف انقلاب را به نسل جوان بشناسانیم،افزود:سعی کردیم برنامه‌های خود را درچهار محور جشن‌ها،تجلیل از خانواده‌های شهدا، جلسات تبیینی نقش انقلاب در ایران و معرفی آن به مردم و افتتاح پروژه‌ها برگزار کنیم.

فرماندار شهرستان بابلسر تعداد پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان بابلسر را هفت پروژه اعلام کرد و گفت: کل اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها 200 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در قالب سه پروژه مسکن 78 واحدی کاله،60 واحدی گل‌ها و 120 واحدی اندیشه است، اذعان داشت: بابلسر برای دومین بار پایلوت افتتاح مسکن مهر در مازندران شد.

سجادی اضافه کرد: پروژه آسفالت راه روستایی کرفون، پروژه مرغداری مرغ گوشتی 30 هزار قطعه‌ای گالش‌کلا و پروژه دو هزار تنی سورتینگ گالش‌کلا از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در ایام الله دهه فجر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان افتتاح فاز دوم پروژه ساحل سبز در بابلسر را از دیگر پروژه‌های این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر دانست.

انتهای پیام/ش ک

برچسب ها: پایلوت ، مسکن ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.