آمار فوتي زائران/حضور۵۱ هزار ايراني در سرزمين وحي

در حال حاضر ۵۱ هزار زائر در سرزمين وحي حضور دارند كه بيش از ۲۵ هزار زائر ايراني در مدينه منوره و تقريبا همين ميزان زائر در مكه مكرمه مستقر هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج ، در حال حاضر ۵۱ هزار زائر در سرزمين وحي حضور دارند كه بيش از ۲۵ هزار زائر ايراني در مدينه منوره و تقريبا همين ميزان زائر در مكه مكرمه مستقر هستند.
 
از شروع عمليات عمره مفرده حدود ۱۳۹ هزار و ۴۸۰ زائر در قالب ۱هزار و ۴۷ كاروان از شهرها و استان‌هاي مختلف كشور وارد مدينه منوره شده اند.
 
براساس گفته‌هاي مسوولان ستاد عمليات عمره، هم اكنون ۲۴ هزار و ۵۷۹ زائر ايراني در در مدينه منوره حضور دارند كه در ۴۵ هتل اسكان داده شده اند.
 
همچنين تعداد زائران ايراني حاضر در شهر مكه معظمه نيز همين ميزان بوده كه براي اسكان اين زائران ۳۱ هتل در نظر گرفته شده است.
 
شايان ذكر است از زمان آغاز عمليات عمره مفرده تاكنون ۸ مورد فوتي زائرن ايراني در مدينه منوره و ۹ مورد فوتي در مكه مكرمه ثبت شده است.
 
گفتني است اعزام زائران ايراني به مدينه و مكه در حال حاضر به طور منظم و از طريق فرودگاه‌هاي جده و مدينه روزانه انجام مي‌گيرد.
 
شايان ذكر است، در حال حاضر هيئت پزشكي حج زيارت در شهرهاي مدينه منوره و مكه مكرمه به صورت شبانه روزي فعال است و زائران ايراني تحت درمان رايگان قرار مي گيرند و خوشبختانه حال تمامي زائران كشورمان در سرزمين وحي خوب است و جاي هيچ نگراني وجود ندارد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: آمار ، زائران ، سرزمین ، وحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار