رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم:

توجه به 'تولید' و "صنعت" باعث شتاب در تحقق "حماسه اقتصادی" می شود

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قم گفت : توجه به تولید وصنعت باعث شتاب در تحقق حماسه اقتصادی کشور می شود.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  "شاتا" یونس عالی پور افزود : باید هر شخصی به هر میزانی که می تواند باعث حرکت لوکوموتیو صنعت شود و از برخی موازی کاری پرهیز کنیم.
 
وی با توجه به پیشینه نه چندان دور صنعتی شدن استان اظهار داشت: اکنون در بخش صنعت به سرعت خوبی پیش می رویم ولی ادارات ما همزمان با صنعت پیشرفت نکرده اند و برخی سیستم اداری استان با اوج گرفتن صنایع پیشرفت متناسب نداشته و متوازن نبوده است.
 
عالی پور نارسایی برخی از قوانین را در عدم روان سازی امور موثر دانست و اضافه کرد: بسیاری از قوانین به متوازن سرعت امور دیگر به روز نشده است و همه ما موظف هستیم که تلاش کنیم که قوانین را مقنن به کمک دست اندکاران صنعت بروز نماید.
 
وی با تاکید بر استمرار جلسات تخصصی با صنایع و شناسایی نقاط آسیب و قوت آنها، اظهار داشت: جلسات کارشناسی و تخصصی باعث برکت در امور تخصصی صنایع می شود و راهبردهای کارشناسانه بررسی می گردد.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قم تشکیل یک "پنجره واحد" متشکل از دستگاههای اجرایی مرتبط با بخش صنعت و کارشناسان خبره را بعنوان یک راهبرد کارساز پیشنهاد کرد و گفت: تشکیل یک پنجره واحد، می تواند کمک شایانی برای روان سازی امور صنعتگران باشد که ان شاء ا... با همکاری اعضائ کمیته این رویکرد اجرایی شود و دغدغه های برخی از امور در قالب پنجره واحدی که ترسیم می شود حل و فصل گردد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار