پنجمین نمایشگاه صنایع چوب و دوازدهمین نمایشگاه ماشین‌آلات مبلمان افتتاح شد

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب و تجهیزات وابسته و همچنین دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی یراق آلات ماشین آلات و صنایع وابسته امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در این دو نمایشگاه بیش از 360 شرکت داخلی و خارجی از ایران و 8 کشور خارجی وجود دارند و جدیدترین صنایع تجهیزات و تولیدات خود را در معرض دید علاقمندان قرار میدهد.  
 
در پنجمین نمایشگاه بین‌الملی و صنایع چوب و تجهیزات وابسته 240 شرکت داخلی و خارجی از ایران اسپانیا اتریش بلژیک ایتالیا ترکیه کره جنوبی و چین جدیدترین دستگاه‌ها و خدمات مختلف را عرضه کردند.

همچنین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌الملی یراق آلات و ماشین‌آلات مبلمان نیز 120 شرکت داخلی و خارجی از ایران، اکراین، اتریش، انگلستان، ترکیه ،کره جنوبی و چین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند
.
انواع دستگاه های پیشرفته و روز جهان تجهیزات و ماشین آلات طراحی دستگاه های حالت دهنده چوب، ابزار آلات نجاری ،یراق آلات مواد اولیه نوپان، ام دی اف ،ملامینه، پارکت ،درب‌های ضد سرقت از جمله کالاها و صنایعی است که در دوازدهمین نمایشگاه یراق آلات و ماشین آلات مبلمان به نمایش گذاشته شده است.

این دو نمایشگاه از امروز تا 11 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران به روی عموم و علاقه‌مندان باز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار