سردار رحیمی:

ویراژ مرگبار دو جوان با موتورسیکلت 600 سی سی در پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جرئیات مرگ دو جوان 26 و 27 ساله که با موتورسیکلت 600 سی سی در صالح آباد ویراژ می‌دادند را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین رحیمی در نشست هم اندیشی مشترک پلیس راهور با شرکت‌های بیمه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: شرکت‌های بیمه‌‌ای می‌بایست در بحث کاهش تصادفات سرمایه گذاری کنند و این شرکت‌ها با اختصاص هزینه دو دیه می‌توانند در جهت پیشگیری از سوانح و حوادث سرمایه گذاری کنند.  
 
در ضمن پلیس راهور به عنوان پایلوت آمادگی دارد که طرح‌های شرکت‌های بیمه‌ای در جهت کاهش تصادفات را بپذیرد.  
 
وی در ادامه بیان کرد: شرکت‌های بیمه‌ای در کنار پلیس باید به هم افزایی برسند و برای کاهش تلفات و وقوع حوادث برنامه جامع داشته باشند.  
 
این مقام مسئول انتظامی در خصوص سوانح رانندگی و رفتار رانندگان اظهار داشت: از رانندگان رفتارهای خطرناکی سر می‌زند و این امر ناشی از عدم آگاهی رانندگان است که متاسفانه در همین راستا شب گذشته شاهد یک حادثه بسیار تلخ و ناگوار بودیم که یک دستگاه موتور ۶۰۰ سی سی با سرعت زیادی در انتهای صالح آباد در حال تردد بود که با موانع برخورد کرده و دو جوان ۲۶ و ۲۷ ساله در این حادثه جان خودشان را از دست دادند.  
 
وی در خاتمه اذعان کرد: ۱۴۰۰ تن در تصادفات شهر تهران در سه سال گذشته کشته شدند که این آمار در پایان سال ۹۱ به ۸۱۹ کشته کاهش یافته است که شاهد کاهش ۸ درصدی کشته‌ها در تصادفات شهر تهران بوده. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار