سرپرست گروه "وصل یار" خبر داد

در کنسرت "وصل یار" از آلبوم جدید گروه رونمایی می‌شود

اثباتی گفت: در کنسرت پیش روی گروه ضمن رونمایی از آلبوم "وصل یار" تعدادی از قطعات آن نیز تقدیم حاضران می شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی؛ ابراهیم اثباتی، سرپرست گروه "وصل یار" ضمن بیان اینکه در کنسرت جدید خود از آلبوم "وصل یار" رونمایی می کند، افزود: این کنسرت تلفیقی از موسیقی سنتی و مقامی ایران و موسیقی ملل دیگر است و به مناسبت رونمایی از آلبوم وصل یار تعدادی از قطعات این آلبوم اجرا می شود.

وی تصریح کرد: اجرای این کنسرت به کارگردانی علاء الدین پژهان همانند گذشته به شیوه تلفیقی فیوژن است و در آن از هنر تجسم و ویژوال آرت استفاده شده است.

سرپرست گروه "وصل یار" اظهار داشت: کنسرت با حضور و نقش آفرینی نسیم ادبی و سیروس اسنقی برگزار می شود؛ این دو هنرمند در قطعه عشق بازان به ایفای نقش های شیرین و نظامی را در مناظره خسرو پرویز و فرهاد می پردازند.

اثباتی بیان کرد: خبر جدید برای وصل یاری ها این است که هنرمند گرانقدر، فاطمه معتمد آریا نیز وصل یاری و حامی وصل یار شدند.

وی ادامه داد: همانطور که از نام وصل یار پیداست، هدف این گروه وصل شدن تمام یاران از هر گوشه جهان است که دارای تمام خصایص انسانی و انسان دوستی و مروت هستند که شاخصه یک هنر برتر است.

اثباتی افزود: اتفاق مذکور می تواند برای هنرمندان دیگر در تمام زمینه های هنری بیفتد که حامی وصل یار بودند، هستند و خواهند شد.

عشق بازان، جام، رقص خورشید، ذره صفت، می و وصل یار در این کنسرت با صدای مصطفی محمودی و همخوانی هوروش خلیلی شنیده می‌شود.

امجد ابراهیمی، نوازنده دف و تاس؛ حامد ابراهیمی، نوازنده ویلن و کمانچه؛ حسین قاسم زاده، نوازنده نی، سنتور و دودوک؛ ابراهیم یساول زاده، نوازنده قانون؛ سعید بهرامی، نوازنده عود؛ نعیم شاه خراسانی، نوازنده دف و بندیر؛ میثم امینی، نوازنده ادو و کاخن؛ ساتگین نمازی، نوازنده پیانو؛ نگار نوراد، نوازنده ویلنسل؛ شادرخ گلچین معانی، نوازنده دی جی ری دو؛ بهفر بزرگی، نوازنده پن فلوت؛ احسان شفیعی، نوازنده پرکاشن و امیر کاربر، نوازنده گیتار فلامینکو قطعات این کنسرت را می‌نوازند.

رزماری عیسی پور، ریچارد عیسی پور و مریم شریف زاده گروه کر را تشکیل می دهند و امیر ابراهیمی با اجرای رقص سماع به هنرنمایی می‌پردازد.

این کنسرت به سرپرستی ابراهیم اثباتی و با مدیریت آنیتا شاهپوری از 13 تا 15 بهمن ماه در دو سانس 19 و 21:30 در تالار وحدت اجرا می شود و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تالار وحدت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: وصل یار ، کنسرت ، موسیقی ، رودکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.