پیش‌فروش "خاله مرجان و خروس " آغاز شد

پیش‌فروش بلیط نمایش "خاله مرجان و خروس" نوشته و کارگردانی مریم کاظمی که از نیمه بهمن اجرای عمومی خود را در مرکز تولید تئاتر کانون آغاز می‌کند، شروع شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ پیش‌فروش بلیط نمایش "خاله مرجان و خروس" نوشته و کارگردانی مریم کاظمی که از نیمه بهمن اجرای عمومی خود را در مرکز تولید تئاتر کانون آغاز می کند شروع شد.

این نمایش فولکلور که بر اساس داستان قوقولی قوقول در کتاب دوم ابتدایی در دهه پنجاه نوشته شده سال گذشته یکی از موفق ترین نمایش های مرکز تولید تئاتر کانون بود و قرار است از نیمه بهمن ماه جاری مجددا در این تالار روی صحنه برود. 

"خاله مرجان و خروس" با بازی حسین محب اهری ، مریم کاظمی ، مرجان احمدی، سمیه نادری ، آنا نمکچیان، پریسا فلاح زاده ، عماد سالکی ، نازنین صفا و حسام کلانتری ماجرای دو خواهر به نام های مرجان و ریحان را به نمایش می گذارد که در دو مزرعه کنار هم زندگی می کنند اما یکی از آنها اهل کار و کوشش نیست.

این نمایش شاد و موزیکال با طراحی صحنه و لباس رضا مهدی زاده ، موسیقی فرید نوایی و طراحی عروسک سهیلا باجلان آماده اجرا شده است.

علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن 88966119 مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله نسبت به پیشفروش و رزرو بلیط این نمایش اقدام کنند.

"خاله مرجان و خروس" صبح ها ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار