درمراسم تقدیر از سینماداران؛

مجموعه آثار کیمیایی، ملاقلی پور و پوراحمد رونمایی می‌شود

"محمدرسول صادقی" روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: از مجموعه آثار کیمیایی "ملاقلی پور" و "پوراحمد" در مراسم تجلیل از سینماداران رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، صبح امروز، یکشنبه 6 بهمن‌ماه، نشست خبری "سینما سلام" با حضور "حبیب ایل بیگی"، رئیس انجمن سینمای جوان و "محمدرسول صادقی" روابط عمومی سازمان سینمایی در محل انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد.

"محمدرسول صادقی" روابط عمومی سازمان سینمایی در نشست خبری سینما سلام از رونمایی مجموعه آثار بزرگان سینما خبر داد و گفت: مراسم تجلیل از سینماداران در روز چهارشنبه نهم بهمن ماه برگزار خواهد شد که در این مراسم از آثار "مسعود کیمیایی"، "رسول ملاقلی پور" و "کیومرث پور احمد" رونمایی می‌شود.
 
همچنین وی در خصوص طرح "سینما سلام" عنوان کرد: در روز پنجشنبه نیز طرحی را خواهیم داشت که مردم در این روز به صورت رایگان به تماشای فیلم در سینماهای کشور بنشینند و هزینه‌های این طرح را سازمان سینمایی تقبل خواهد کرد.

صادقی گفت: به زودی سایت جدید سازمان سینمایی راه‌اندازی می‌شود و از دیگر برنامه‌هایی که سازمان سینمایی در هفته‌های پایانی دیماه‌ با نام "سینما تک" اجرایی کرد می‌توان به نمایش‌ فیلم‌‌های خاص برای رسانه‌ها اشاره کرد که با توجه به همزمانی با برگزاری جشنواره‌های تئاتر،‌ فیلم و موسیقی ادامه این برنامه به پایان اسفند ماه موکول خواهد شد.
 
گفتنی است؛ طرح "سینما سلام" در روزهای 21 شهریور ماه به مناسبت روز سینما و 10 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر اجرایی خواهد شد و مردم می‌توانند به صورت رایگان به سینما بروند.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار