مولاوردی در نشست خبری شورای تبلیغات اسلامی خبر داد

تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) با حضور زنان و فعالان سیاسی در 8 بهمن ماه

مسئول کمیته امور زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب گفت: در روز سه شنبه (۸ بهمن ماه) در آستانه دهه مبارک فجر مراسم تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر با حضور مسئولان معاونت امور زنان و خانواده، اعضای زنان فراکسیون مجلس، مشاوران دستگاه‌های اجرایی، همسران وزرا و همسر رئیس جمهوری کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ "شهیندخت مولاوردی" در نشست خبری "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی" به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: کمیته امور زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر امسال در زمینه فراهم سازی مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم در این ایام نقش بسزایی دارد.  
 
وی به دیگر وظایف کمیته زنان خانواده ستاد دهه فجر اشاره و تصریح کرد: تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری زنان و تشویق و ترغیب زنان و برنامه ریزی مناسب به منظور نقش افرینی خودجوش آنان در برگزاری مراسم و تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین معرفی و تجلیل از زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فنی و سازندگی کشور وظایف مهمی است که در این ایام درصدد انجام‌ آن هستیم.  
 
مولاوردی بیان داشت: تاکنون استانهای مختلف برنامه‌های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کردند که سهم استان فارس بیشتر از بقیه مراکز استانی در ارائه برنامه‌های ایام دهه فجر است.  
 
معاون رئیس جمهور در امور بانوان بیان داشت: فعالیت‌های علمی _ تحقیقاتی، کارگاه‌های آموزشی، همایش، مراسم تقدیر و تجلیل، نشست، دیدار و بازدید با خانواده‌های معزز شهدا و برگزاری نمایشگاه، مسابقه و انتشارات از برنامه‌های مهمی است که قطعا مورد پیگیری در سرتاسر کشور قرار می‌گیرد.  
 
وی به مهم‌ترین اقدامات کمیته زنان در دهه مبارک فجر اشاره و تصریح کرد: جمع آوری و تنظیم ارائه برنامه‌های پیشنهادی از طرف استان‌ها و دستگاه‌ها به ریاست ستاد و حضور مستمر و ارائه پیشنهاد در جلسات سیاستگذاری ستاد دهه فجر از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته زنان در دهه مبارک فجر است.  
 
مولاوردی خاطرنشان کرد: در روز سه شنبه (۸ بهمن ماه) در آستانه دهه مبارک فجر مراسم تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر با حضور مسئولان معاونت امور زنان و خانواده، اعضای زنان فراکسیون مجلس، مشاوران دستگاه‌های اجرایی، همسران وزرا و همسر رئیس جمهوری کشورمان برگزار می‌شود.  
 
وی بیان داشت: تاکنون ۲۳ استان و ۲۱ دستگاه اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کرده‌اند که براساس این مجموع برنامه‌های دستگاه‌ها و استان‌ها بیش از ۵۰ هزار نوع است و دستگاه‌های اجرایی همچون آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و بنیاد شهید بالا‌ترین برنامه‌ها را در این ایام به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، امور ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار