همزمان با تشکیل شورای ترافیک؛

بررسی مشکلات و نیازهای ترافیکی در جنوب‌غرب پایتخت

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه18 از بررسی مشکلات و نیازهای ترافیکی همزمان با شورای ترافیک در این منطقه خبر داد.

 سالمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: بررسی مشکلات و نیازهای ترافیکی همزمان با تشکیل شورای ترافیک در منطقه18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور کاهش سوانح رانندگی، کاهش ترافیک، کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح مشکلات و نیازهای ترافیکی همزمان با تشکیل شورای ترافیک در منطقه18 با مشارکت و همکاری معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه18، سر کلانتر راهورا جنوب‌غرب تهران، مدیران شهری، فرمانده پلیس راهور منطقه18 و شهردار منطقه اجرا می‌شود.

سالمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: تشکیل شورای ترافیک در منطقه18، بررسی مشکلات و نیازهای ترافیکی منطقه18، برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران و مسئولان ترافیکی و پلیس راهور در خصوص مشکلات ترافیکی از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی در پایان افزود: تجهیز علائم ترافیکی در معابر اصلی و بزرگراه‌های منطقه18 از جمله بزرگراه آزادگان آیت‌اله سعیدی، مهتدی و...، ایمن‌سازی معابر، محلات، خیابانها و بزرگراه‌های منطقه18، اصلاح هندسی تقاطع معلم- الغدیر از اقدامات دیگر شهرداری منطقه18 است./
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار