کارشناس "هواشناسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

افزایش دما در "تهران"/ موج جدید "بارش" ها و "کاهش دما" برای نوار شمالی کشور

گودرزی گفت: از اواسط فردا در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر و سپس روز جمعه در برخی مناطق شمال شرق کشور افزایش ابر، بارش های پراکنده و کاهش دما پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "چهارشنبه دوم بهمن ماه 92" و فردا "پنجشنبه سوم بهمن ماه 92" دمای هوا در اغلب مناطق کشور افزایش می یابد که این افزایش دما در سواحل دریای خزر محسوس تر است و در سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل با وزش باد گرم همراه است.

 وی افزود: از اواسط فردا در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر و سپس روز جمعه در برخی مناطق شمال شرق کشور  افزایش ابر، بارش های پراکنده و کاهش دما پیش بینی می شود.

گودرزی ادامه داد: از عصر فردا و طی روز جمعه در نوار شمالی کشور وزش ملایم باد پیش بینی می شود از این رو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نوار شمالی کشور بویژه در شهر تهران از غلظت آلاینده های جوی کاسته خواهد شد.


کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، کمي ابري تا نيمه ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي و برای فردا، کمي ابري و غبارصبحگاهي، در بعدازظهر افزایش ابر و روز جمعه، کمي ابري تا نيمه ابري، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و همچنین طی این سه روز دمای تهران افزایش می یابد و از روز پنجشنبه با وزش باد ملایم از میزان آلودگی هوای تهران کاسته می شود و تهران روز پنج شنبه و جمعه هوای بهاری و سالم تر از امروز خواهد داشت  .

وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با 21 درجه زیر صفر سردترین مناطق کشور و بندرعباس با 22 درجه بالای صفر گرمترین مناطق کشور گزارش شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار