شناگر المپیکی:

خبر مهاجرتم را تکذیب می‌کنم/ گزارشگری تلویزیونی را دوست دارم و ادامه می‌دهم

چند وقتی است که خبر خداحافظی "محمد بیداریان" شناگر المپیکی کشورمان سوژه داغ محافل خبری شده است.

محمد بیداریان، شناگر المپیکی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز این موضوع در حر فکر و حرف است و هیچ تصمیم قطعی را نگرفته‌ام معتقدم بالاخره هر ورزشکاری باید یک روزی از عرصه حرفه‌ای خداحافظی کند.

وی تصریح کرد: چون پیشنهاد خاص و خوبی از تیمهای باشگاهی نداشتم امسال در مسابقات لیگ شنا حضور ندارم و هم‌اکنون آخرین روزهای خدمت مقدس سربازی و کارهای مربوط به تسویه حسابم را انجام می‌دهم، اگر کارهای دانشگاهیم درست شود ادامه تحصیل خواهم داد.

رکوردار ماده 100 متر شنا در ادامه اظهار داشت: من دنبال گرفتن بهترین تصمیم هستم، اکثر ورزشکارانی که در خیلی از رشته‌ها ورزش می‌کنند از نظر مالی از سوی فدراسیون‌های مربوطه، کمیته ملی المپیک و باشگاهها تامین می‌شوند ولی متاسفانه در شنا وضعیت اصلا این طور نیست.

امسال مبلغ قراردادهای شناگران به 2 رقم هم نرسیده است با این وضعیت ملی‌پوشان در لیگ از نظر مالی تامین نمی‌شوند.

بیداریان یادآور شد: من به خاطر شرایطی که داشتم و باید خود را برای مسابقات انتخابی پکن آماده می‌کردم از ادامه تحصیل در دانشگاه انصراف دادم پس از آن هم به خدمت سربازی رفتم فکر می‌کنم پس از شش سال باید به فکر زندگی آینده‌ام باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد مهاجرت وکوچ کردن از ایران را دارد؟ اظهارداشت: به هیچ عنوان احتمال چنین اتفاقی وجود ندارد اگر قرار باشد در شنا کمکی کنم به وطنم کمک خواهم کنم چون من تمام مدال ها و دوران رشدم را در ایران گذرانده‌ام بیشتر تمایل دارم که با حضورم دغده‌های شنای کشورم را جبران کنم.

محمد بیداریان که در طول مرحله اول مسابقات شنا به عنوان گزارشگر تلویزیونی حضور داشت در خصوص این موضوع گفت: پیشنهاد جالبی بود که از سوی فدراسیون به من شد و چون می‌خواستم تجربه‌ای جدید را در شنا داشتم باشم قبول کردم البته شنا مثل دیگر رشته‌های ورزشی نیست و برای گزارش مسابقات هر رشته رکوردار و شناگر خاص خود را دارد امیدوارم در این مقطع هم موفق باشم این کار را دوست دارم و ادامه می‌دهم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شناگر ، المپیکی ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار