طرح جامع ساماندهی حریم شهر تهران تکمیل شد

رئیس اداره املاک شهرداری منطقه 15 اعلام کرد: طرح جامع ساماندهی حریم شهر تهران تکمیل شده و فرآیند اجرای آن در مرحله تصویب است.

علی سمنانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به تکمیل طرح مذکور قبل از هر چیز از عزیزان ساکن در حریم تقاضا داریم هر اثر غیر مجازی را در حریم رصد کرده و صرفا با یک تلفن به منطقه یا سامانه 1888 اطلاع رسانی کنند تا گروه ضربت با واکنش سریع به محل مراجعه کنند.
رئیس اداره املاک شهرداری منطقه در ادامه تصریح کرد: مدیر کل حریم شهر تهران می خواهد حریم شهر را با رویکرد فضای سبز، تفرجگاه عمومی و بهره گیری از پناسیل های موجود از جنس طبیعت باشد تا به عنوان تنفس گاه شهر ایفای نقش کند.
در ادامه بهروز نعیمی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری به تشریح وضعیت حریم منطقه و اقدامات انجام شده در خصوص تعیین تکلیف سه نقطه جمعیتی و ساماندهی مشاغل در حریم منطقه پرداخت و گفت: از سال 88 تاکنون پیشرفت خوبی در زمینه تامین سرانه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و فضای سبز منطقه به لحاظ کاهش فاصله مناطق شمالی و جنوبی و روند تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به یک نهاد اجتماعی حاصل شده است.
نعیمی خاطر نشان کرد: مواردی نظیر تامین امنیت در حریم و ایجاد سکونت گاه آرام برای حاشیه نشین ها از جمله مواردی است که نیازمند توجه بیشتر است. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار