مهدو‌ی‌کیا و دوستی‌مهر سفیران سلامتی دانشگاه علوم پزشکی تهران

توحید سیف‌برقی متخصص پزشکی ورزشی و عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال خبر داد که مدیر فنی و سرمربی تیم ملی جوانان ایران، به عنوان سفیران سلامتی معرفی خواهند شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، توحید سیف برقی متخصص پزشکی ورزشی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از جشن سالگرد سلسله همایش‌های سلامت و زندگی تحت عنوان آموزش برای تغییر، خبر داد.وی در  گفت و گو با سایت فدراسیون با اشاره به معرفی سفیران سلامتی که از پیشکسوتان محبوب فوتبال کشور هستند، از همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این برنامه خبر داد و گفت: در این برنامه آقایان علی دوستی مهر و مهدی مهدوی کیا بعنوان سفیران سلامتی معرفی خواهند شد.در این برنامه هر کدام از سفیران سلامتی به مدت 10 دقیقه برای حضار سخنرانی خواهند کرد. همچنین در این جلسه از سعید مظفری زاده ،داور تحصیل کرده و محبوب کشور، تقدیر و قدردانی خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در روز سه شنبه یک بهمن ماه در محل هتل لاله از ساعت 7 شب برگزار خواهد شد.

همچنین دبیر همایش از برگزاری همایش مبانی مبارزه با دوپینگ با همکاری فدراسیون فوتبال و دانشگاه علوم پزشکی تهران در روز چهارشنبه 2 بهمن از ساعت 17 در محل مجموعه فرهنگی- هنری ایوان شمس (آدرس:بالاتر از میدان گلها،تقاطع اتوبان کردستان و جلال آل احمد) خبر داد. در این برنامه نیز سفیران سلامتی برای بازیکنان فوتبال استان تهران سخنرانی خواهند کرد.
 


پیام دبیر همایش سلامت و زندگی به مناسبت جشن سالگرد همایش به شرح زیر است:
قطعا سلامتی اولين و مهمترين مطالبه جامعه مترقی بشمار می رود.سلامت شرط ضروری برای ایفای نقش های فردی و اجتماعی افراد است و انسانها در صورتی می توانند فعالیت کامل داشته باشند که هم خود را سالم احساس کنند، هم جامعه آنها را سالم بداند و هم در جامعه سالم زندگی کنند.

."همایش سلامت و زندگی" تلاشی مبارک در راستای توسعه سلامتی در بین ایرانیان است.برگزاري همايش های سلامت و زندگی، تلاش در راستاي آموزش برای تغییر وهمچنین توسعه اجتماعی می باشد. قطعا، برگزاری همایشهای مشابه به تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم و رو در روی اساتید دانشگاه و جامعه و ایجاد زمینه ای برای فعالیتهای جمعی خواهد بود .اینک در سالگرد این همایش بیاد ماندنی و خود جوش مردمی، خوشحال هستیم تاسفیران سلامتی که ازپیشکسوتان ورزشی محبوب کشور هستند، به مردم عزیز میهن معرفی کنیم.

در نهايت از همه پژوهشگران و صاحبان فکر و اندیشه دعوت بعمل مي آيد تا با شركت فعال در اين همايش خاطرات به یاد ماندنی در ذهن شرکت کنندگان این همایش بجا بگذارند. بي شك مجريان علمی همایش یعنی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران از نظرات همه عزيزان در جهت برگزاري هرچه با شكوهتر اين همایشها در سال آتی استقبال می کند.

سیف اعلام کرد که حضور اهالی فوتبال و رسانه ها برای پوشش این مراسم آزاد است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار