در اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی در سالروز عملیات بدر؛

خون پاك شهدای انقلاب و فداكاري ملت به رهبري امام خمینی(ره) نظام طاغوت را ساقط كرد

حزب موتلفه اسلامی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خون پاك اين شهدا و ساير شهداي انقلاب اسلامي و استقامت و فداكاري ملت ايران به رهبري امام خميني (ره) نظام طاغوتی ستمشاهی را ساقط كرد .

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامی در سالروز عملیات بدر اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
 
آمريكايي‌ها در سال 1343 در جهت سركوب نهضت انقلاب اسلامي توسط شاه و حسنعلي منصور به تصويب کاپیتولاسیون اقدام کردند و  امام خميني (ره) در سخنراني معروف خود در چهارم آبان 43 فرمودند: "عزت ما پايكوب شد. تمام مستشاران نظامي آمريكا با خانواده ها، با كارمندان فني و اداري با خدمه شان با هر كس كه بستگي به آنها دارد از هر جنايتي كه در ايران بكنند مصون هستند. اي سياسيون، اي بازرگانان، اي علماي ايران و اي مراجع اسلام من اعلام خطر مي‌كنم. و الله گناهكار است كسي كه داد نزند، و الله مرتكب كبيره است كه فرياد نكند. خدايا دولت (منصور) به مملكت ما خيانت كرد، اينها خائنند به مملكت ايران خدايا آنها را نابود كن."
 
موتلفه اسلامي با توجه به اين اعلام خطر امام خميني (ره) اعلاميه رهبر کبیر انقلاب اسلامی را  درباره كاپيتولاسيون را در يك شب در تهران و اكثر نقاط ايران به خانه‌هاي مردم انداختند تا همه مردم از سخنان و نظرات امام آگاه شوند.
 
موتلفه اسلامی همچنین  به تبعيت از امام (ره) گروه جهاد مسلحانه را تشكيل داد و در شرايطي كه رژيم طاغوت با همدستي آمريكا، امام خميني (ره) را تبعيد كرده و کاپیتولاسیون آمریکایی را تصویب کرده بود و چون مرجع تقليد حضرت آيت الله العظمي ميلاني حكم مهدور الدم بودن شاه و منصور كه خائنان به اسلام و ايران بودند و لزوم اجراي اين حكم بر آنها را صادر كردند، اعضاي موتلفه اسلامي سه ماه بعد از سخنراني تاريخي امام (ره) در اول بهمن 43 مطابق با 17 ماه رمضان در عملياتي به نام بدر حكم الهي را درباره حسنعلي منصور اجرا كردند.
 
مقاومت شجاعانه و سخنان روشنگرانه اعضاي موتلفه اسلامي در بي‌دادگاه رژيم منحوس پهلوی  و حمايت مراجع تقليد و روحانيت در ايران و عراق موجب شد كاپيتولاسيون آمريكايي شاه و منصور در ايران متوقف بماند و به همین جهت رژيم ستمگر طاغوت چهار یار موتلفه اسلامي محمد صادق اماني، محمد بخارايي، رضا صفار هرندي و مرتضي‌ نيك‌زاد را پس از محاكمه‌اي كاملا مخفي در سحرگاه 26 خرداد 44 به شهادت رساند.
 
خون پاك اين شهدا و ساير شهداي انقلاب اسلامي و استقامت و فداكاري ملت ايران به رهبري امام خميني (ره) نظام طاغوتی ستمشاهی را ساقط كرد .
 
مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي درباره اين شهدا فرمودند: "به هر حال اينها ستارگان و برجستگان بودند كه در راه خدا رفتند و اين راه را انتخاب كردند و نتيجه حاكميت اسلام در دوران سيطره كفر و استكبار بر عالم شد. اين شهداي چهار گانه اماني، بخارايي، صفار هرندي، و نيك نژاد حقيقتا در دوران ظلمات، نور خدا بودند كه درخشيدند فضا و دلها را روشن كردند و راه را به خيلي‌ها نشان دادند"
 
حزب موتلفه اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهیدان  محمد صادق اماني، محمد بخارايي، رضا صفار هرندي و مرتضي‌ نيك‌ نژاد و سایر یارانش را گرامی می دارد و امید دارد به برکت خون شهدا، راه آنان تا حکومت جهانی عدل و قسط امام زمان(عج) بر جهان، پر رهرو باشد.
 
انتهای پیام/       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار