در نمایشگاه هودکس 2014:

برترین‌های "مبلمان ایرانی" با تخفیف 5 تا 20 درصدی عرضه می شود

چهارمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل و لوسر (هودکس 2014) به همت انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون از روز گذشته 28 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های برترین‌های ایران واقع در چهارراه یافت‌آباد بازار مبل شماره 3 گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، رامین سمیع‌زاده دبیر انجمن صنفی مبلمان و دکوراسیون گفت: در این نمایشگاه آخرین طرح‌ها و دستاوردهای حوزه مبلمان و دکوراسیون شامل انواع مبلمان منزل، صندلی، میز ناهارخوری، سرویس خواب، ویترین، کالای خواب، لوسر و انواع تزئینات داخلی منزل ارائه می‌گردد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این کالاها با تخفیف‌های 5 تا 20 درصدی عرضه می‌شود که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب و فاصله زمانی که برای تحویل مبلمان مورد نیاز است دوره زمانی نمایشگاه بهترین بازده زمانی جهت خرید مردم تا قبل از عید است.

مدیر نمایشگاه هودکس 2014 با اشاره به اینکه این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح الی 8 شب پذیرای حضور علاقمندان و عموم مردم است اظهار داشت: این نمایشگاه با شعار احترام به پیشکسوتان صنفی، اعتماد به جوانان دانشگاهی و در مسیر ایجاد ارتباط سیستماتیک و دینامیک بین صنعت و دانشگاه با حضور برترین‌های مبلمان و لوسر ایرانی برگزار می‌شود.

سمیع‌زاده همچنین در خصوص شرایط روز بازار مبلمان گفت: با توجه به تثبیت نسبی نرخ ارز بازار مبلمان نیز به آرامش رسیده و شاهد رونق این بازار هستیم.

عضو هیئت مدیره و دبیر انجمن صنفی مبلمان با اشاره به فعالیت‌های این انجمن در خصوص ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: در حاشیه نمایشگاه هودکس و در قالب مسابقه سراسری طراحی مبلمان با رویکرد ایرانی، نمونه‌های مبلمان ساخته شده توسط دانشجویان رشته‌های طراحی صنعتی به نمایش درآمده که تولیدکنندگان مبلمان می‌توانند از این طرح‌ها بهره گرفته و با تعامل و به کارگیری متخصصین طراحی صنعتی در کارگاه‌ها و کارخانجات خود شکاف و فاصله بین صنعت و دانشگاه را کاهش دهند.

وی ادامه داد: با کم شدن فاصله میان صنعت و دانشگاه در حوزه تولید مبلمان ضمن حل مشکل جذب نیروی متخصص در واحدهای تولیدی، امکان تولید مبلمان با ذائقه و نیاز ایرانی بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: در راستای آمادگی رقابت با طراحان و تولیدکنندگان مبلمان در عرصه‌های بین‌المللی، همچنین مسابقه نرم‌افزاری طراحی مبلمان و دکوراسیون با رویکرد نمادها و معماری ایرانی توسط انجمن صنفی برگزار می‌شود.

دبیر انجمنی صنفی مبلمان و دکوراسیون برگزاری سمینارهای آموزشی رایگان در طول برپایی این نمایشگاه را از دیگر اهداف نمایشگاه هودکس 2014 اعلام کرد و گفت: بازدیدکنندگان می‌توانند به طور رایگان از این سمینارهای آموزشی بهره گرفته و پس از اتمام دوره، گواهینامه معتبر دریافت کنند.

گفتنی است؛ چهارمین نمایشگاه برترین‌های مبلمان منزل و لوسر (هودکس 2014) از 28 دی ماه تا جمعه 4 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های برترین‌های ایران واقع در چهارراه‌ یافت‌آباد بازار مبل شماره 3 در حال برگزاری است.

برپایی این گزارش مهدی سقفی رئیس اتحادیه درودگران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر افزایش تولید مبلمان ایرانی گفت: هم‌اکنون برند مبلمان ایرانی در جهان بسیار شناخته‌ شده است چراکه عمده مبلمان کلاسیک ایران دستی ساخته می شود.

وی اظهار داشت: برای توسعه تولید و صادرات مبلمان وطنی بایستی بیش از گذشته اقدام به بهسازی و نوسازی ماشین‌آلات ساخت مبلمان در واحدهای تولیدی کشور کنیم.

در همین ارتباط مظفر علیخانی رئیس شورای ملی مبلمان نیز با مهم دانستن برپایی چنین نمایشگاه‌هایی گفت: برگزاری نمایشگاه هودکس 2014 می‌تواند با دعوت از صاحبان ایده و تفکر، زمینه را برای تجاری‌سازی ایده‌های جدید و خلاقانه جهت تولید کمی و کیفی مبلمان در کشور فراهم کند.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه‌ساز ارتباط بیشتر میان صنعت و کارآفرینان خلاق است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، انجمن ، مبلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار