اردبیل/

بهره برداری سد جغناب شهرستان کوثر

همزمان با هفته وحدت و در آیینی با حضور استاندار اردبیل بهره برداری از سد جغناب شهرستان کوثر آغاز و کلنگ عملیات اجرایی شبکه پایاب آن به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در جریان افتتاح این پروژه گفت: امیدواریم با همت مضاعف مسوولان شاهد اجرای پایاب این پروژه در کمترین زمان ممکن و استفاده بهینه از ذخیره آبی آن باشیم.

وی افزود: این سد حدود 150 هکتار از زمین های کشاورزی منطقه را زیر پوشش آبیاری می برد که گامی در راستای توسعه اشتغال مولد و افزایش تولید ثروت در روستاهاست.

خدابخش با تاکید بر اینکه در کنار توسعه سدها باید اقدامات اساسی دیگری مانند اصلاح الگوی کشت با بهره گیری از توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی نیز مورد توجه باشد، بیان کرد: تجاری سازی محصولات کشاورزی استان اردبیل می تواند منجر به افزایش صادرات تولیدات استان شود.

او با تاکید بر استمرار همکاری جهاد کشاورزی با کشاورزان گفت: به لحاظ محوریت کشاورزی در استان برکات هرگونه توفیق در این حوزه به همه مردم تعلق داشته و در این راستا می توان با متمرکز کردن بخشی از سرمایه کشاورزان در قالب تعاونی های مختلف برای جوانان روستایی به بهترین شکل ممکن اشتغال ایجاد کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بهره ، برداری ، سد ، جغناب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.