ملاقات مردمی شهردار ناحیه 1 منطقه 10

به همت اداره فرهنگی شهرداری ناحیه یک ،در راستای ادامه ملاقاتهای هفتگی, شهردار ناحیه با مردم در مساجددودانگه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران، سیاوش فتح الهی شهردار ناحیه یک منطقه 10 بهمراه حجت الاسلام والمسلمین محمدی از بازرسی مرکز ، جانشین بازرسی منطقه و رئیس و کارشناسان اداره اجتماعی و فرهنگی ضمن حضور در نماز جماعت ظهر و عصر مسجد حاج عبدالله محله سلیمانی – تیموری و دیدار با امام جماعت ، از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گرفته و در خصوص رفع مشکلات آنها ، دستوراتی صادر نمودند.

 گفتنی است فتح الهی بهمراه رئیس و کارشناسان اداره اجتماعی و فرهنگی، در راستای بازدید از سرای محلات ، از سرای محله هفت چنار ، سرای محله بریانک و سرای محله شبیری – جی بازدید و با مدیران محلات دیدار و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

شهرداری ناحیه یک ، در راستای ادامه بازدیدهای شهردار ناحیه از کتابخانه ها ، دودانگه شهردار ناحیه بهمراه رئیس و کارشناسان اداره اجتماعی و فرهنگی ضمن حضور در کتابخانه سرای محله شبیری – جی ، با مسئول و کتابداران دیدار و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

شایان ذکر است در ادامه جلسات هفتگی شهردار ناحیه با دبیران محترم شورایاری ناحیه، جلسه دبیران محترم شورایاری و روسای ادارات ناحیه یک در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: شهردار ، ملاقات ، مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنزمانی
۱۵:۵۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
سلام جناب شهردار آقای سیاوش فتح اللهی
نامه ای ب شماره7109807درتاریخ19-3-92برای اینجا ازسوی ان ناحیه امده که منزل ماقابل سکونت نیست جهت اخذپروانه مراجعه نمودم ولی هزینه جواز بالاست ودرتوان بنده نمیباشد .لطفادستور فرماییدبنده راازاین هزینه معاف کنید
آخرین اخبار