در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد:

سردار احمدی‌مقدم:اسکانیا رفع نقص نکند، اقدام قانونی می‌کنیم / سردار رادان :باشماره‌گذاری مجدد اسکانیا مخالفیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌طبق زمان‌بندی مهلت اسکانیا تا اول بهمن ماه است و اگر اقدامی در جهت رفع نقص انجام ندهد براساس وظیفه قانونی شماره‌گذاری توقیف می‌شود.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران درخصوص توقف شماره گذاری اتوبوس‌های اسکانیا اظهار داشت: این امر که تا اول بهمن ماه اعلام شده بود، بستگی به رفتار کارخانه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: درصورتی که کارخانه مشخص کند طی چه مدت زمانی نقایص وارده چه در خودروهای درحال تولید و چه در خودورهای تولید شده رفع خواهد شد امکان اینکه در جدول زمان‌بندی با راهنمایی و رانندگی به توافقات لازم برسند، وجود دارد.

وی افزود: این مسئله در تمام دنیا پسندیده و قابل قبول است که هر خودروسازی از اینکه نقصی در خودرو پیداکنند، استقبال می‌کند و در مواردی تولیدات را از بازار جمع می‌کنند و جایگزین می‌دهند و یا در برخی موارد، زمان مشخص می‌کنند برای رفع نواقص که این شرکت هم باید همین کار را انجام دهد.

سردار احمدی مقدم افزود: طبعا اگر قراربود اقدامی صورت نگیرد باید همان ابتدا جلوی شماره‌گذاری آن را می‌گرفتیم، اما بنده اعلام کردم کارگرانی در این کارخانه‌ها کار می‌کنند و بهتر است زمان داده شود که اگر گامی به جلو برداشته باشند جدول زمان‌‌بندی نیز قابل تنظیم است؛ اما درصورتی که اقدامی را شاهد نباشیم ما نیز به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بنده منتظر گزارش راهنمایی و رانندگی درخصوص اقدامات انجام شده از سوی این شرکت هستم و در گذشته نیز این مقابله در خصوص پژو وجود داشت، اما پذیرفتند و رفع عیب شد و این شرکت نیز باید نقایص وارده را بپذیرد و رفع نقص کند.

 سردار رادان : باشماره‌گذاری مجدد اسکانیا مخالفیم


جانشین فرمانده ناجا گفت: اگر اسکانیا نواقص خود را رفع نکند، می‌تواند به مردم خسارت وارد کند و با شماره‌گذاری مجدد آن مخالفیم.

سردار رادان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:‌ ما سرسختانه پای حقوق مردم هستیم و حقوق مردم اینگونه حکم می‌کند که اسکانیا می‌بایست اشکالات و نقایص ابلاغ شده به‌ آن را رفع کند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: مقرر شده است که از ابتدای ماه آینده شماره‌گذاری اسکانیا متوقف شود،‌ مگر آنکه بخواهند از جای دیگری مجوز بگیرند که ما توصیه می‌کنیم جاهای دیگر هم این مجوز را ندهند.

وی افزود: اسکانیا اگر اشکالات وارده را رفع نکند می‌تواند به مردم خسارت وارد کند و باید پرسید که قیمت خون مردم و جان مردم چقدر است.

سردار رادان خاطرنشان کرد: گاهی پرسیده می‌شود که مردم می‌توانند انتخاب کنند که از اسکانیا استفاده کنند اما حق عمومی ، حق شخصی فرد نیست و ما با شماره‌گذاری آن مخالفیم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سردار ، رادان ، ناجا ، اسکانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار