حسن زاده: قلعه نویی برگ برنده استقلال در دربی است

پيشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال در دربی یک برگ برنده دارد و آن هم شخص امیر قلعه نویی است، چرا که وي به خوبی با چم و خم دربی آشناست و با همین حربه هم تا به امروز مقابل پرسپولیس شکست نخورده است.

به گزارش گروه ورشي باشگاه خبرنگاران، رضا حسن زاده پیشکسوت این باشگاه در خصوص وضعیت این تیم در آستانه دربی پایتخت گفت: به نظر من بعد از بردهای پی در پی خوبی که استقلال در هفته های اخیر با وجود آن همه مشکلاتی که تیم را اذیت می کرد ، بدست آورده ، تیم در وضعیت روحی و روانی خوبی بسر می برد و بچه ها به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده اند.

وی اضافه کرد: همواره و در همه حال دربی شرایط خاص خودش را داشته و دارد و به عقیده من هر مربی بتواند از نظر روحی روانی تیم خود را به آمادگی بیشتری برساند، می تواند پیروز بازی روز جمعه باشد.

با این اوصاف استقلال در دربی یک برگ برنده دارد و آن هم شخص امیر قلعه نویی است ، چرا که امیر فرد با تجربه ای است و به خوبی با چم و خم دربی آشناست و با همین حربه هم تا به امروز مقابل پرسپولیس شکست نخورده است.

حسن زاده همچنین با اشاره به جدایی نکونام و منتظری از مجموعه استقلال افزود: جواد و پژمان بازیکنان بزرگی هستند که نبودشان در استقلال قطعا بی اهمیت نیست ولی استقلال در بازی های اخیر خود بازیکنان جانشین خوبی داشته است و همین نفرات هم می توانند به خوبی جای این دو بازیکن را پر کنند . به نظر من استقلال هافبک و سازمان دفاعی خیلی خوبی دارد که می توانند در هر شرایطی مستحکم باشند و همین مسئله می تواند کمک زیادی به استقلال کند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به انتشار تصویر دو بازیکن این تیم در روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این اتفاق هرچه بود ، ربطی به فرهنگ نداشت و صرفا یک تلاش بود برای اینکه بخواهند عده ای از آب گل آلود ماهی بگیرند . به نظر من سردبیر این روزنامه با این حرکت آماتور بی تجربگی خود را نشان داد و شان روزنامه پیروزی را زیر سوال برد . باشگاه پرسپولیس و هوادارانش همیشه قابل احترام و بزرگ هستند ولی آقایان با این کار خودشان را کوچک کرده اند.

حسن زاده با اشاره ممانعت فتح الله زاده از انتشار تصاویر نامتعارف بازیکنان پرسپولیس در روزنامه  و سایت باشگاه استقلال اظهار داشت: فرق بی تجربگی و تجربه در این جا مشخص می شود ، چرا که دکتر فتح الله زاده خود یک شخصیت رسانه ای و آشنا با رفتار فرهنگی در مطبوعات هستند و با این کار، بزرگی باشگاه استقلال را به رخ کشیدند.

وی در آخر نیز گفت: من خودم به شخصه خیلی دلم برای هواداران استقلال تنگ شده و از حمایت های بی دریغ شان در سرما و گرما از این تیم تشکر می کنم و از تمام این عزیزان برادرانه می خواهم که روز جمعه هم با حضور یکپارچه شان تیم را تشویق کنند و به دور از حاشیه نشان دهند که هواداران استقلال ، بهترین تماشاگران دنیا هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار