قدم‌یاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توجه به توان داخلی نتایج مطلوبی را برای کشور رقم می‌زند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه هر کجا به توان داخلی توجه کردیم نتایج مطلوبی حاصل شده است، گفت: دانشجویانی که همزمان با تحصیلات خود در تشکل‌های دانشجویی فعالیت‌ می‌کنند از آمادگی‌ بیشتری برای ورود به عرصه تجاری‌سازی و توسعه فناوری‌های نو برخوردارند.

"علی قدم‌یاری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه دانشگاه بهترین جایگاه برای بروز و ظهور ظرفیت‌های بالقوه است، گفت: توجه به ظرفیت داخلی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده تا نشان داده شود تحریم‌ها فرصتی برای ارائه توان‌مندی‌هاست.

وی با اشاره به رشد شتابان و ارتقاء جایگاه علمی ایران در تمامی عرصه‌ها اظهار داشت: علی‌رغم همه تحریم‌ها، پیشرفت در عرصه انرژی هسته‌ای و سایر حوزه‌ها نشان دهنده این است که هر کجا به توان داخلی توجه کردیم نتایج مطلوبی حاصل شده است.  
 
مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد تشکل‌های دانشجویی را ساختاری تاثیرگذار در دانشگاه خواند و تصریح کرد: دانشجویانی که همزمان با تحصیلات تکمیلی خود در تشکل‌های دانشجویی فعالیت‌ می‌کنند از آمادگی‌ بیشتری برای ورود به عرصه تجاری‌سازی و توسعه فناوری‌های نو برخوردارند.
 
وی تربیت نسل مدیرانی کارآمد برای جامعه را ضروری دانست و گفت: دانشگاه آزاد به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی که نیمی از فارغ‌التحصیلان کشور را به خود اختصاص داده است، می‌تواند نیروهای متخصصی را برای به دست گرفتن مدیریت کشور در آینده تربیت کند.
 
قدم‌یاری با اشاره به روحیه خودباوری و توان‌مندی در تشکل‌های دانشجویی و دانشجویان دانشگاه آزاد، تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی با علاقه‌مندی به توسعه کشور، فرهنگ کار تیمی، وحدت و هم‌گرایی گروهی و قانونمندی که دارند، در عرصه‌های علمی و سیاسی موفق‌تر عمل می‌کنند. 
 
مدیر تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با اشاره به توجه دانشگاه آزاد به طرح‌ها و برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی خاطرنشان کرد:  ریاست دانشگاه آزاد بر این باور است که بها دادن به تشکل‌های دانشجویی می‌تواند شکوفایی دانشجویان در بخش‌های علمی و صنعتی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار