در پی هدف‌گذاری و شناسایی باند‌ها قاچاق کالا هستیم

معاون امنیتی اجتماعی استانداری تهران از کشف ۱۰۹ تن داروی غیرمجاز و تقلبی خبر داد و افزود: در بحث دارو باید بسیار حساستر بود چون با بازیچه گرفتن جان مردم به درگاه خداوند مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صفرعلی براتلو معاون امنیتی اجتماعی استانداری تهران در نشست ستاد مبارزه به قاچاق کالا و ارز تهران گفت: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم حتی یک درصد هم تصور نمی‌کنند داروخانه‌ها داروهای غیر مجاز در اختیار مشتریان خود قرار دهند که این کارشکنی مستلزم برخورد با افراد خاطی است.  
 
وی افزود: متاسفانه آمار و ارقام از داروخانه چندان دقیق نیست اما در موارد محدود از داروخانه‌ها داروی قاچاق کشف شده است.  
 
براتلو خاطرنشان کرد: برای مثال در بحث واردات غیر مجاز و قاچاق لب تاپ و اجناس دیگر آسیب‌های آن از قاچاق دارو بسیار کمتر است آن هم به این دلیل که در قاچاق دارو جامعه هدف جان و سلامتی مردم اینجامعه است که هرگونه اغماض در این راستا خیانت به این مردم است.  
 
معاون امنیتی اجتماعی استانداری تهران از کشف ۱۰۹ تن داروی منهدم شده خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در محله ناصرخسرو داروهای غیر مجاز تقلبی و تاریخ گذشته چند برابر قیمت در اختیار افراد قرار می‌گیرد.  
 
براتلو خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با شناسایی باند‌ها و هدف گذاری باید در پی کاهش آسیب‌های موجود باشد آن هم به این دلیل که شناسایی و توجه به این نوع کارشکنی‌ها در حد اجرا به اتمام می‌رسد و متاسفانه استمراری نداشته است.  
 
وی تاکید کرد: با تشکیل کارگروهی از مسئولین امر در پی مبارزه با این معضل هستیم. 

انتهای‌پیام/
برچسب ها: باند ، قاچاق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار