معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران تصریح کرد:

مدیریت هزینه در مجموعه مالی شهرداری به طور پیوسته در دستور کار / استقرار سیستم بهای تمام شده از اقدامات مهم در شفاف سازی مالی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با بیان این که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مدیریت هزینه باید بصورت پیوسته در مجموعه مالی شهرداری تهران در دستور کار قرار گیرد ، تصریح کرد:استقرار سیستم بهای تمام شده طی سال های اخیر از جمله اقدامات مهم شهرداری در زمینه شفاف سازی مالی بوده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران معاون مالی واقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته با مدیران شهرداری و اعضای شورای چهارم شهر تهران گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری ، مدیریت هزینه در مجموعه مالی باید به طور پیوسته در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد.
 
وی با اشاره به ابراز رضایت مقام معظم رهبری از مدیریت جهادی حاکم برشهرداری تهران  و تاکید ایشان بر استفاده از علم روز دنیا در کنار روحیه جهادی در حل مشکلات شهری ، افزود : در گزارشی که در خصوص شفافیت مالی و اقتصادی به ایشان ارائه شد به تغییر نظام حسابداری و استقرار بودجه ریزی عملیاتی اشاره شد که به شفاف سازی مالی در مجموعه شهرداری منجر شده است .
 
پورزرندی با اشاره به تعامل شورای شهر و شهرداری  به عنوان یکی ازمحورهای بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار و تاکید بر این که تعامل می تواند منشا خدمات بسیاری باشد ، اظهار کرد : مشکل ساخت و ساز در ارتفاعات ، رفع درختان وهمچین پیگیری معماری اسلامی و ایرانی در شهرسازی نیز از دیگر رهنمودهای موکد رهبر انقلاب در این دیدار بود .
 
وی با بیان این که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مدیریت هزینه باید بصورت پیوسته در مجموعه مالی شهرداری تهران در دستور کار قرار گیرد ، تصریح کرد : استقرارسیستم بهای تمام شده طی سال های اخیر از جمله اقدامات مهم شهرداری در زمینه شفاف سازی مالی بوده است و در این راستا  بهره مندی نظام بودجه ریزی عملیاتی از سیستم بهای تمام شده به شفافیت بیشتر مالی کمک می کند.
 
معاون شهردار تهران در ادامه خاطر نشان کرد : افزایش سهم درآمدهای پایدار نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری در این دیدار بود که شهرداری تهران در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده است و امروز درآمدهای پایدار شهرداری از 12 درصد به 40 درصد افزایش یافته است .
برچسب ها: معاون ، شهردار ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار