جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تعاملات سیاسی و قدرت‌طلبی از جنبش‌ دانشجویی فاصله دارد/ مردمی کردن نظام از وظایف جنبش دانشجویی است

دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با بیان اینکه پیشرفت کشور باید مبتنی بر علم و عدالت باشد، گفت: جنبش دانشجویی وظیفه‌ای مهم در خصوص مردمی کردن نظام در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی دارد.

"فرشید جعفری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جنبش دانشجویی باید زیرساخت‌ها را مبتنی بر عدالت اجتماعی شکل دهد، گفت: جنبش دانشجویی باید در حوزه پیشرفت کشور از نظر علمی و ساختار سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کند.  
 
وی با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور باید مبتنی بر علم و عدالت باشد، اظهار داشت: جنبش دانشجویی وظیفه‌ای مهم در خصوص مردمی کردن نظام در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی دارد و احساس می‌کنیم در این حوزه‌ها کم کاری شده است.  
 
دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی تصریح کرد: جنبش دانشجویی از این بابت که می‌تواند فارغ از تعاملات سیاسی و قدرت، منتقدانه و مصلحانه مطالباتش را مطرح کند، منحصر به فرد است.  
 
جعفری با بیان اینکه تقویت و حمایت از جنبش دانشجویی برای دولت، مردم و دانشجویان مفید است، مطرح کرد: جنبش دانشجویی نهاد‌ها را از وجود گروه‌های مختلف آگاه کرده و بدون در نظر گرفتن مصالح سیاسی، منافع مردم و نظام را مطالبه می‌کند، چراکه نقد آن‌ها باعث بهتر شدن روند کار دولت و نظام خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار