قم/

نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» رونمایی شد

مسئول بخش فنی پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی از رونمایی نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» در قالب سامانه جدید پاسخگویی تحت وب همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدجواد فاضل با اشاره به نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» اظهار کرد: کاربران در صورت اتصال به اینترنت پس از ورود به نرم‌افزار، صفحه‌ای برای آن‌ها باز می‌شود که به وسیله آن می‌توانند سئوالات خود را به صورت آنلاین مطرح کنند.


وی خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار امکان ارتباط آنلاین با کارشناسان بخش پاسخگوی سایت را فراهم می‌کند و در صورت اینکه کاربر به اینترنت متصل نباشد پیغامی در زمینه تلاش مجدد یا روشن کردن وایرلس به کاربر فرستاده می‌شود.

مسئول بخش فنی پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی عنوان کرد: نرم‌افزار اندروید «پاسخگو» همزمان با سالروز امامت امام زمان(عج) رونمایی شده و پیش از رونمایی، نسخه آزمایشی این نرم‌افزار در پایگاه اطلاع‌رسانی وجود داشت که استقبال خوبی از آن صورت گرفته بود.

وی یادآور شد: پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی از آغاز راه‌اندازی تاکنون، سیستم پاسخگویی آنلاین را در دستور کار دارد.

فاضل ادامه داد: سیستم پاسخگویی آنلاین کنونی به هیچ سیستمی وابستگی ندارد و اکنون نسخه موبایلی آن راه‌اندازی شده که افراد می‌توانند این نرم‌افزار را روی گوشی خود نصب کنند و با اتصال به سامانه با کارشناسان در بخش پاسخگویی آنلاین ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان اینکه پاسخ به سئوالات در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی از روش‌های پیامکی، تلفن، ایمیل و آنلاین صورت می‌گیرد، گفت: در بخش آنلاین افراد می‌توانند همان لحظه پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند.

مسئول بخش فنی پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله مکارم‌شیرازی خاطرنشان کرد: افراد در صورت تمایل می‌توانند در بخش ارسال سئوال پایگاه اطلاع‌رسانی، سئوال خود را مطرح و ارسال کنند.

وی عنوان کرد: پاسخگویی به سئوالات شرعی در ساعات 10 تا 14، 16 تا 18 و 20 تا 24 و پاسخگویی به مسائل اعتقادی در ساعات 10 تا 14 و 22 تا 24 صورت می‌گیرد./س
برچسب ها: قم ، نرم افزار ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.