سرمربی تیم ملی جوانان در کنفرانس مطبوعاتی

دوستی مهر: دفاع کردیم اما بازی را بردیم

علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی جوانان ایران پس از پایان بازی ایران و اسلوونی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دوستی مهر در آغاز کنفرانس گفت: در آغاز کنفرانس می خواهم که به خاطر بازی خوبی که دو تیم انجام دادند به هر دو تیم تبریک بگویم هر چند که نتیجه بازی نشاندهنده واقعیت بازی نیست. من از بازیکنانم راضی نیستم چرا که فکر می کردم می بایست بازی به بازی سازماندهی تر شده بازی می کردند اما در این بازی تیم ایران عقب کشیده بود و این در حالی است که در بازیهای گذشته جوانان ایران هرگز دفاعی بازی نکرده بودند. با این حال که دفاعی بازی کردیم اما بازی را سه بر صفر بردیم.

وی ادامه داد: هدف ما تکرار موفقیت هایمان در رقابتهای جام جهانی است اما اگر بخواهیم اینگونه بازی کنیم، رسیدن به موفقیت سخت می شود. همه ما چه مربیان و چه بازیکنان باید با ذهنیت بازی به رو به جلو، هجومی و سازماندهی شده وارد زمین شویم. من اعلام می کنم که به عنوان مربی که می خواهد از جام جهانی کوچک یادبگیرد به روسیه آمده ام و می خواهم از همه جهات این تورنمنت نکات فنی و غیرفنی یاد بگیرم.

دوستی مهر در پاسخ به سوالی که آیا ایران در این بیشتر می خواست گل نخورد گفت: نه، هدف ما گل نخوردن نبود اما در بازیهای اولمان گلی نخوردیم ولی این دلیل نمی شود که برای گل نخوردن به میدان نیاییم. در فوتبال گل نخوردن هنر است اما بیش از آن، بازی خوب و روان ارائه کردن و بردن است.

خبرنگار روسی از دوستی مهر پرسید، شما همیشه در کنفرانس ها اعلام می کنید که می خواهید به جام جهانی صعود کنید، در صورتیکه به جام جهانی صعود کنید چه برنامه ای دارید؟

دوستی مهر پاسخ داد: اگر به جام جهانی صعود کنیم باید کیفیت خوبی از خودمان نشان دهیم و در جام جهانی بتوانیم چشمها را خیره کنیم. ما می خواهیم همه بازیکنان این نکات حائز اهمیت را بدانند که اگر در جام جهانی بدرخشند باشگاههای اروپایی برای مذاکره با آنان جلو خواهند آمد و مطمئنا پس از اینکه به اروپا راه پیدا کنند و در باشگاههای اروپایی بدرخشند چه روزهایی در انتظارشان است. در هر حال فوتبال ایران و فوتبال  روسیه ارتباطات خوبی دارند و حضور بازیکنانی از ایران در فوتبال روسیه همین نکته را نشان می دهد. مطمئنا فوتبال روسیه و فدراسیون فوتبال روسیه که میزبان جام جهانی 2018 هم هست برای گسترش همکاریها با فوتبال  ایران قدم برمی دارد و به فوتبال ایران کمک می کند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار