ساری /

تختی، ایران را با نام جوانمردی به جهانیان شناساند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تختی برای همیشه نام ایران را با عنوان جوانمردی در دنیا به زبان‌ها جاری کرده و به جهانیان شناساند.

عبدالوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: ورزشکاران باید هم در ورزش و هم در زندگی روزمره به امام علی(ع) اقتدا کنند.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن سالگرد جهان پهلوان تختی بیان داشت: تختی برای همیشه تاریخ نام ایران را به سرزمین دلیرمردی و جوانمردی در دنیا به زبان‌ها جاری کرد و کشورمان را به نام مردی، مروت، جوانمردی و دلیری به جهانیان شناساند.

فیاضی با اعلام اینکه ورزشکاران باید از تختی به عنوان الگویی در عرصه ورزشی استفاده کنند، گفت: این جهان پهلوان علاوه بر ورزش در اخلاق نیز الگو بود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جوانان علاوه بر ورزش در عرصه خدمتگذاری نیز دست به دست هم دهند، اذعان داشت: ما هم امیدواریم بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم و مسئولیت خود را به درستی انجام دهیم.

فیاضی با تاکید بر اینکه جوانان باید بیش از گذشته به ورزش روی آوردند، گفت: ورزش علاوه بر سلامتی، شور، نشاط در رفتار روزمره، دوری از عقب‌ماندگی جسمی و روحی را نیز به همراه دارد./س

برچسب ها: تختی ، ایران ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.