از سرگیری محاکمه مبارک در دادگاه جنایی قاهره

دادگاه جنایی قاهره امروز جلسه محاکمه حسنی مبارک را به صورت غیرعلنی از سر می‌گیرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه روسیا الیوم ، دادگاه جنایی قاهره امروز جلسه محاکمه حسنی مبارک، فرزندان و همکاران وی در خصوص اتهامات وارده به آنها درباره قتل تظاهرکنندگان را به صورت غیرعلنی از سر می‌گیرد.

دادگاه جنایی قاهره امروز شنبه در جلسه‌ای غیرعلنی و پشت درهای بسته ، مسأله محاكمه رئیس جمهور سابق این كشور "حسنی مبارك" و دوپسرش علاء و جمال و وزیركشور سابق این كشور حبیب العادلی و 6 تن از معاونان ارشد او و تاجر فراری این كشور"حسین سالم" را در قضیه كشتار مخالفان و تظاهرات كنندگان از سر می‌گیرد.

در این جلسه قرار است كه دادگاه شهادت رئیس دستگاه اطلاعات "محمد فرید التهامی" به عنوان اینكه وی پست ریاست هیئت نظارت اداری را در ژانویه 2011 داشته و نویسنده و روزنامه نگار ابراهیم عیسی كه از اولین كسانی بود كه در مورد كشتار تظاهركنندگان نوشت و سرهنگ "ایمن فهیم" یكی از نیروهای گارد ریاست جمهوری كه برای شهادت به دادگاه فراخوانده شده را استماع می‌کند . این جلسه در محل آكادمی پلیس قرار است برگزار می‌شود.

دادگاه جنایی قاهره جلسه محاكمه مبارك را پیشتر در 15 دسامبر به 11 و 12 و 13 ژانویه و 8 فوریه 2014 موكول كرده بود.

شایان ذكر است در دو جلسه اخیر از دادگاه مبارك شهادت وزیرسابق دفاع محمد حسین طنطاوی و رئیس سابق ستاد ژنرال "سامی عنان" مطرح شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار