آرش دادگر عنوان کرد

نمایش "هملت" با بازخوانی متفاوت در جشنواره تئاتر فجر

نمایش "هملت" نوشته "شهرام احمدزاده" با یک بازخوانی جدید در بخش "چشم انداز تئاتر فجر" به روی صحنه خواهد رفت.

آرش دادگر کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "هملت" به نویسندگی شهرام احمدزاده و به کارگردانی من د ربخش چشم انداز جشنواره تئاتر فجر به اجرا خواهد رفت.
 
دادگر در باره تغییرات داستان این نمایش گفت: این اثر با ایجاد فضای آزادی از نمایش "هملت" به اجرا خواهد رفت طوری که جهان جدیدی همراه با مناسبات رفتاری تماشاگر امروز کالبد شکافی از زوایای پنهان نمایشنامه "هملت" به عرصه ظهور خواهد رسید.
 
این کارگردان تئاتر ادامه داد: در این اثر، به مناسبات رفتاری همه شخصیت‌ها به غیر از هوراشیو پرداخته شده است. همچنین بیش از این حدودا 20 سال پیش قطب‌الدین صادقی با خلاصه کردن متن اصلی "هملت" این اثر را به روی صحنه برده و رضا گوران نیز با دراماتوژی که در این اثر ایجاد شده، داستان را از زاویه دید اوفیلیا روایت کرده است.
 
دادگر اظهار کرد: این نمایش اثری متفاوت و متمایز از آثار پیشین در این حیطه است، طوری که "هملت" در بخش چشم‌انداز جشنواره تئاتر فجر به اجرا خواهد رفت.
 
این کارگردان تئاتر در ادامه گفت:  این اثر کاری از گروه کوآنتوم و با نقش آفرینی خسرو شهراز، بهروز کاظمی، مهران امام‌بخش، امیر طباطبائی، عمار آشوری، وحید راد،‌ محمدرضا میرعلی‌آجری، مه‌لقا باقری، ساناز نجفی،  حسام منظور و به دستیار کارگردانی محراب رستمی،‌ با طراحی لباس الهام شعبانی در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت.
 
انتهاي پيام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه صالحی
۱۶:۳۶ ۱۶ تير ۱۳۹۶
این تتاتر به نظرم خیلی عالی است و دوست داشتم ببینم ولی چون خونه ما یک شهر دیگه است نتونستم بیام و امیدوارم یک بار بیام و این فیلم را ببینم
آخرین اخبار