از امروز تا 21 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران:

"نمایشگاه بین‌المللی" "کشاورزی ارگانیک" در تهران گشایش یافت

حضور شرکت‌های دانش بنیان موجب ارتقای سطح دانش فنی تولید محصولات کشاورزی ارگانیک در کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اسماعیل آذر‌گشب مدیر اجرایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گاهی اورگانیک گفت: هم اکنون با وجود خطرناک بودن آثار باقی‌مانده از سموم شیمیایی در محصولات کشاورزی و سرطان‌زا بودن استفاده نادرست از این روش‌‌ها همچنان خطر‌هایی به همراه دارد.

وی افزود: به همین منظور حضور شرکت‌ها بویژه شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه امسال برای ارائه محصولات گیاهی و اورگانیک بسیار مورد نیاز و ضرورت است.

آذر‌گشب با بیان اینکه تولید محصولات کشاورزی و گیاهی عاری از هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی‌های مضر ضرورت قضایی جامعه امروز است اظهار داشت: جهان مدرن امروز توجه ویژه‌ای به مقوله سلامت آحاد جامعه دارد و به همین خاطر توسعه تولید محصولات ارگانیک بیش از پیش باید مورد تأیید قرار گیرد.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری کشاورزی با رشد 30 درصدی نسبت به سال گذشته و با حضور 140 شرکت داخلی و خارجی از کشورهایی نظیر آلمان، ایتالیا و ترکیه برگزار می‌شود و قرار است در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های تولید محصولات کشاورزی در معرض دید عموم قرار گیرد.

آذر‌گشب تصریح کرد: این نمایشگاه با حمایت سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و سایر نهادها از جمله معاونت فناوری ریاست‌جمهوری نیز برگزار می‌شود.

وی از حضور بالای شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه خبر داد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان که رسالت ارتقای سطح دانش فنی و تجاری‌سازی ایده‌های نو را برعهده دارد با ایده‌های جدید و خلق دانش در این نمایشگاه حضور دارد.

مدیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اینکه حضور شرکت‌های دانش بنیان موجب ارتقای سطح دانش فنی تولید محصولات کشاورزی ارگانیک می‌شود گفت: وجه تمایز نمایشگاه امسال حضور شرکت‌های نوپا و تازه تأسیس در موضوع‌هایی مانند آبیاری، تولید کود و سم، تولید کومپست، بذر و نشاء و ... است که مزیت رقابتی مبتنی بر فناوری و محصول با کیفیت را فراهم می‌کند. 

گفتنی است:چهارمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات و فناوری کشاورزی، گیاهی ارگانیک و صنایع وابسته از امروز تا 21 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت و برای افتتاح این نمایشگاه مقامات وزارت جهاد کشاورزی و مسئولین بخش خصوصی تولید محصولات کشاورزی حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار