قم/

پوستر نمایش امیرکبیر در قم رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از پوستر نمایش امیرکبیر و نشست تخصصی تبیین ابعاد سیاسی، تاریخی، اجتماعی و مذهبی شخصیت امیرکبیر در قم برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بهناز انارکی، احمد شریفی‌فر، مرتضی عقیقی، رقیه یوسفی،‌ شبنم قمری، عباس نصرتی‌نیا، زینب خدیوی، لیلا شاقی در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

این نمایش به مناسبت ایام‌الله دهه فجر آماده شده و در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب در خانه نمایش ماه به روی صحنه می‌رود.

طراح حرکات این نمایش توسط سعید برجعلی، طراحی صحنه توسط سالار حسینی‌فرد و احمد شریفی‌فرد، طراحی نور حسین رستار، طراحی لباس توسط مرضیه تهوری، مدیریت تولید توسط محمد امینی، ‌دستیاری تولید توسط ابوالفضل مرادی، دستیاری کارگردان توسط آرام شیخلو، منشی صحنه توسط مبینا بابایی و طراحی پوستر توسط هادی معزی صورت گرفته است.

این نمایش نقاط پنهان و مغفول مانده زندگی امیرکبیر را بررسی می‌کند و به خیانت‌هایی که ناصرالدین شاه و اطرافیان وی انجام دادند و دخالت‌ها و نابسامانی‌هایی که سفارت روسیه و انگلیس مسبب آن بودند، می‌پردازد.

در طول این سال‌ها اگر فیلمی تولید شده بیشتر در آن به شخصیت سیاسی امیرکبیر توجه شده ولی در نمایش امیرکبیر سعی شده گذشته از شخصیت سیاسی امیرکبیر، بیشتر به شخصیت اجتماعی و مذهبی وی پرداخته شود و جنبه‌های مذهبی و شیعی امیرکبیر تبیین شود.

نشست تخصصی تبیین ابعاد سیاسی، تاریخی، اجتماعی و مذهبی شخصیت امیرکبیر نیز در کنار رونمایی از پوستر نمایش امیرکبیر برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از پوستر نمایش امیرکبیر، 19 دی‌ماه ساعت 16 در مجتمع سیرنگ برگزار می‌شود./س
برچسب ها: قم ، رونمایی ، پوستر ، امیرکبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.