مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد خبرداد

فعال شدن سهميه بنزين جانبازان در دستور كار بنياد شهيد

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد گفت: اعمال مجدد سهمیه بنزین ویژه جانبازان از طریق بنیاد به شکل جدی در حال پیگیری است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از بنیاد شهید و امور ایثارگران  تبريزي گفت: براساس مصوبات سال های 88،87 و 89 نمایندگان ویژه رییس جمهور در کارگروه توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت کشور ،وزارت نفت مکلف شد سهمیه بنزین ویژه برای جانبازان اختصاص دهد که این موضوع با پیگیری های بنیاد به اجرا درآمد و تا سه ماهه سوم سال 89 ادامه یافت .
 
وی افزود: از سه ماه آخر سال 89 به بعد ادامه اختصاص سهمیه بنزین ویژه جانبازان با وجود پیگیری های مستمر به تصویب کارگروه توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت کشور نرسید و واگذاری سهمیه سوخت جانبازان متوقف شد.
 
تبریزی در ادامه اظهار داشت : اواخر دولت دهم و به دنبال  پیگیری های انجام شده توسط بنیاد و برخی از جانبازان عزیز ،آقای شفیعی رییس ستاد مدیریت سوخت کشور در نشست خبری ،خبر موافقت رییس جمهور وقت مبنی بر برقراری مجدد سهمیه سوخت ویژه جانبازان به میزان 200 هزار لیتر در روز را اعلام کرد.
 
وی افزود: پس از درج این خبر بلافاصله پیگیری های لازم از طریق اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد انجام شد پس از آن  جلساتی با حضور مسئولین ستاد مدیریت حمل و نقل و مصرف سوخت وزارت نفت و همچنین سازمان هدفمندی یارانه ها برگزار شد و پیشنهادهای قابل اجرا و مناسبی توسط بنیاد ارایه شد که مورد تایید اعضای جلسه قرار گرفت .
 
 تبریزی تاکید کرد: با وجود پیگیری های مستمر و انجام مکاتبات متعدد تاکنون بازگشت این سهمیه از سوی مراجع ذیربط اعمال نشده است و بازگشت مجدد سهمیه بنزین ویژه جانبازان از طریق بنیاد به شکل جدی در حال پیگیری است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تسهیلات ، بنیاد ، رفاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.