تاريخچه و تركيب تيم فوتبال"ژاپن"در جام‌جهانی

تیم ملی فوتبال ژاپن بعد از رقابت های پی در پی توانست راهی مسابقات جام جهانی 2014 برزیل شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فوتبال ژاپن در سالهای 1998، 2002، 2006 و 2010 در جام جهانی حضور داشته است و یک بار در سال 2002 به همراه کره جنوبی میزبان این رقابت ها بوده اند که در این سال برزیل و آلمان به فینال راه پیدا کردند و برزیل با نتیجه 2 بر صفر مقابل آلمان به پیروزی رسید و قهرمان شد.

بهترین عملکرد تیم ملی فوتبال ژاپن در مسابقات جام جهانی، در  سال های 2002 و 2010 بود که توانستند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

بهترین جایگاهی که ژاپنی ها توانسته اند در رده بندی فیفا بدست آورند رده 21 بود و بدترین جایگاه آنها رده 48 جهان بود.

تیم ملی فوتبال ژاپن با سرمربیگری "آلبرتر زاکه رونی" مقابل تیم ها متوسطی چون اردن، عراق، عمان و استرالیا بازی کرد و توانست به جام جهانی 2014 صعود کند و حالا یکی از نمایندگان قاره آسیا در این رقابت ها خواهد بود.

بازیکنانی چون: مایا یوشیدا، یوتو ناگاموتو، هیروکی ساکای، کیوسکه هوندا، و شینجی کاگاوا از بازیکنان مطرح سامورایی ها در این دوره از جام جهانی خواهند بود.

تركيب تيم ملی ژاپن در جام جهانی
 آلبرتو زاکرونی سرمربی تیم ملی ژاپن نام 23 بازیکن مورد نظرش برای جام جهانی 2014 را اعلام کرد .

اسامی بازیکنان تیم ملی ژاپن به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: ایجی کاواشیما، شوکاسو نیشیکاوا، شوئیچی گوندا

مدافعان: یوتو ناگاتومو، یاسویوکی کونو، مایا یوشیدا، آتسوتو اوچیدا، هیروکی ساکای، گوتوکو ساکای، ماساتو موریشیجی، ماساهیکو اینوها

هافبک‌ها: کیسوکه هوندا، شینجی کاگاوا، ماکوتو هاسبه، یاسوهیتو اندو، شینجی اوکازاکی، توشیهیرو آئویاما، هیروشی کیوتاکه، هوتارو یاماگوچی، مانابو سایتو

مهاجمان: یوئیچیری کاکیتانی، یویا اوساکو، یوشیرو اوکوبو

انتهای پيام/
برچسب ها: فوتبال ، ژاپن ، فیفا ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار