ایرانیان:عملکرد داوری در بازی مقابل پرسپولیس ناعادلانه بود/شرایط برای نفت حساس شده است

سرپرست تیم فوتبال نفت گفت: با توجه به شرایط و اهمیت تیم ملی امید، هر تصمیمی که سازمان لیگ بگیرد تابع آن هستیم.

رحیم ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: همه تیم‌ها موظف هستند به تیم ملی امید کمک کنند و تیم نفت هم این امر مهم را وظیفه خود می‌داند.
 
وی در خصوص تغییر زمان بازی مقابل ذوب آهن بیان کرد: جابه‌ جایی صورت گرفته در زمان بازی به دلیل شرایط تیم ملی امید است و درخواستی که از تیم نفت داشتند تا علی بیراوند، محمدامین حاج محمدی و مرتضی پور‌علی گنجی را در اختیار تیم ملی امید قرار بگیرند و ما هم با رضایت کامل از این موضوع استقبال کرده‌ایم و به دلیل حاضر نبودن بازیکنان برتر بازی را به روز دیگری موکول کردند.
 
ایرانیان در مورد بیانیه‌ای که نسبت به عملکرد داوری اعتراض کردند گفت: بینانیه‌ای کلی است که باشگاه نفت ارسال کرده است و ما از داوری ناراضی نیستیم، از نحوه داوری در بازی مقابل پرسپولیس رضایت نداریم، زیرا گلی که به ثمر رسید آفساید نبود اما داور آفساید اعلام کرد در صورتی که بسیاری از کارشناسان و مسئولان معتقد هستند که گل آفساید نبوده است و به احتمال زیاد در برنامه 90 این موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهند داد.

ایرانیان در خصوص وضعیت تیم نفت گفت: شرایط تیم خوب است و بازیکنان با جدیت و تلاش بیشتر تمرینات را ادامه می‌دهند تا وضعیت بهتری را برای تیم رقم بزنند.

سرپرست تیم فوتبال نفت در خصوص فاصله کمی که با صدر جدول دارند اظهار داشت: شرایط برای تیم نفت خیلی حساس شده و باید با تلاش و فعالیت بیشتر ادامه بدهیم تا بتوانیم به صدر جدول راه پیدا کنیم.

رحیم ایرانیان در مورد برنامه‌ریزی جدید برای رسیدن به صدر جدول گفت: برنامه جدیدی در نظر نداریم و طبق برنامه‌ریزی قبلی تحت نظر مربیان ادامه خواهیم داد ولی باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی در خصوص بازی مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن تیم قوی و خوبی است، از کادر فنی خوبی برخوردار است و بازیکنان متعددی در ذوب‌آهن حاضر هستند و ما هیچ وقت این تیم را دست کم نمی‌گیریم.

کادر فنی نقاط ضعف تیم ذوب‌آهن را بررسی کرده است و در مقابل ذو‌ب‌آهن باید از موقعیت‌های پیش‌آماده در زمین استفاده کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

ایرانیان در پایان در مورد محرومین و مصدومین در بازی مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هادی نوروزی و رضا نوروزی مصدوم هستند و پزشکان تیم تمام تلاش خود را می‌کنند، تا روز بازی بازیکنان مصدوم بهبودی یافته و در زمین حاضر شوند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: داوری ، پرسپولیس ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار